OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om företaget I samarbete med vår kund söker vi en erfaren Supply Administrator för inhyrning. Arbetsuppgifter Du kommer i denna roll att vara involverad i och arbeta med alla förekommande frågor inom varuförsörjning.Arbetsuppgifterna innefattar allt ifrån att vara administrativt stöd och ge support till avdelningscheferna i olika projektuppföljningsfrågor till att lägga order, följa upp leveranser och arbeta med lagerbokföring.Den person vi söker kommer att få ett mycket varierat och stimulerande arbete.Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med administration, support och uppföljning av varuförsörjningsfrågor, gärna från ett internationellt företag.Du har goda kunskaper i MS Office och erfarenhet av att arbeta i ett eller flera affärssystem.Eftersom du arbetar i ett internationellt företag måste du tala och skriva engelska utan problem.Du är en god administratör, noggrann och självgående.Högt tempo och flexibilitet är kännetecknande för dig som person.Har du dessutom projektledarerfarenhet och grundläggande kunskaper i bokföring är det precis dig vi söker för denna tjänst. Övrigt Sista ansökningsdag är 27 oktober.Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen med din ansökan redan idag.Du söker tjänsten via vår hemsida www.kontorsfixarna.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Pernilla Brolin
070-663 99 26