Erfaren supporttekniker till servicedesk i Malmö sökes

Arbetsbeskrivning

Gigstep söker nu för kunds räkning en duktig supporttekniker som älskar att ge service med högt tempo i fokus! Teamet eftersträvar bästa möjliga kundservice varje dag och med tajt SLA underlättar de vardagen för tusentals användare. Mottot är att med en god teamkänsla kommer man långt

Här får du jobba med det du gillar - problemlösning av IT-relaterade problem. Du kommer hjälpa användarna med olika IT-relaterade problem via telefon, mejl och chatt. Främst handlar det om att underhålla den dagliga driften, ge support samt administrationsrelaterade uppgifter kopplade till IT-miljön.

Som person är du nyfiken och vill gärna lära dig mer. Du tar snabbt ett stort ansvar för leveransen och strävar alltid efter att göra ditt yttersta.

Vi ser gärna att:

- Du har gymnasieexamen med inriktning IT/teknik, alternativt Yrkeshögskola.
- Du har koll på: Office 365, Active Directory, Windows 10 och Basic nätverk.
- Du tidigare erfarenhet av arbete inom IT gärna i en servicedesk
- Du kan snacka IT med såväl dina kompisar som dina föräldrar och på ett pedagogiskt sätt få andra att förstå dig.
- Du talar/skriver flytande engelska och svenska.
- Du trivs med att hjälpa användarna via telefon såväl som face2face.


Är detta du? Skicka då in din ansökan direkt!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2022
  • Ansök senast: 21 augusti 2022

Liknande jobb


29 september 2022

Användarnära IT-support

Användarnära IT-support

29 september 2022