Erfaren teamleader för kunds räkning

Arbetsbeskrivning

Trivs du som bäst när du får leda din grupp och samtidigt vara operativ i det dagliga arbetet? Sök då tjänsten som teamledare till vår kund redan idag!

Om rollen:

Vi söker nu för vår kunds räkning en driven teamledare till deras kundtjänstteam. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att leda ditt team på 4 personer. Du kommer att leda och fördela det dagliga arbetet i teamet, implementera nya arbetssätt, rutiner och strukturer. Du kommer att arbeta coachande med medarbetarna på individnivå och säkerhetsställa att teamet levererar sitt bästa. Du deltar även själv i det operativa arbetet i gruppen som består utav orderhantering, reklamationer och generell problemlösning åt kunder.

De viktigaste erfarenheterna du kommer med

Vi söker dig som tidigare arbetat i en liknande roll i minst 5 år, gärna mot flera nordiska länder. Du trivs i en snabbfotad och föränderlig miljö där vägen mellan beslut och implementering är kort. Du ska vara en mycket kundorienterad och kommunikativ person som vill vara en del av att ge företagets kunder den bästa tänkbara servicen. Du trivs att arbeta med ledarskapsfrågor men ser också värdet i att arbeta med operativa arbetsuppgifter för känslan att du är nära verksamheten. Du har en strukturerad och noggrann sida och trivs bra att arbeta i ett team. Som ledare är du handlingskraftig och ödmjuk med en fallenhet för att lyssna och se varje enskild individ i gruppen. Du är en driven och ansvarfull person som är flexibel i sitt arbetssätt och har en god vana att prioritera och är bra på att knyta ihop säcken, från ax till limpa. Det är starkt meriterande om du har en bakgrund inom FMCG. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Tillträde, omfattning och anställning:

Detta är en direktrekrytering så du blir anställd direkt utav kunden. Kontoret är beläget i Hammarby Sjöstad. Tjänsten är på heltid 100% med 40 timmars arbetsvecka med kontorstider.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2020
  • Ansök senast: 14 november 2020

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


22 april 2024