Erfaren VD-assistent

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!


Till vår kund söker SW en erfaren VD-assistent. Tjänsten är tänkt att påbörjas omgående och löpa i 5-6 veckor med chans till förlängning.

Tjänstebeskrivning
I tjänsten kommer du att ansvara för effektiv administrativ support till VD i utvecklingen av ett framgångsrikt, långsiktigt och lönsamt företag.

Dina uppgifter kommer bland annat vara:

* administrativt support till VD, koncernledningen och styrelse samt kontinuerligt bistå VD i det dagliga arbetet
* medverka till att kallelser och dagordningar upprättas och skickas
* framtagande och sammanställning av material inför möten, konferenser etc.
* föra protokoll vid koncernlednings- och strategigruppsmöten
* arkivering av styrelse- och ledningsgruppshandlingar
* boka resor och möten för VD:s räkning
* delaktig, vid behov, i förberedelser av olika interna möten, seminarier och konferenser

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av att arbeta i en liknande roll tidigare och snabbt kan sätta dig in i en ny roll. Du behärskar i Officepaketet och har goda kunskaper i både svenska och engelska.

Som person är du kommunikativ, serviceinriktad och har en förmåga att planera och strukturera ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är på 12 månader men det kan finnas möjlighet till förlängning därefter. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren, 031-333 54 84.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Larsson
+46 313335471
Jenny Larsson
+46 313335484
Niclas Borenstein
+46 313335483
Jasmin El Kachani
+46 31 333 54 81
Tomas Bogren
+46 31-333 54 84
Jasmin El Kachani
+46 031-333 54 81
Frida Johansson
+46 31-333 54 81
Frida Johansson
+46 313335481
Andrea Pohl
+46 766471603

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW GBG
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Enl. ö.k
  • 5-6 veckor Heltid
  • Publicerat: 9 maj 2014

Besöksadress

Kungsgatan 48A, Kungspassagen
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024