Erfarna administratörer för uppdrag 2014!

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna Skandinavien AB

Om tjänsten
Inför 2014 söker vi nu fler duktiga administratörer till vår bemannings- som rekryteringsverksamhet. Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet av administration och/eller assistentroller som är intresserad av framtida uppdrag genom Kontorsfixarna.

Om företaget
Kontorsfixarna är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Arbetsuppgifter
Som administratör kan du arbeta med väldigt varierade arbetsuppgifter. Arbetet kan innehålla ordermottagning, planera och boka möten, tillsyn av gemensamma ytor, kontakt med leverantörer, skriva anteckningar och protokoll samt sammanställa dokument, fakturering, posthantering och allmän service till kontoret.

Kvalifikationer
Vi vill att du minst har gymnasiekompetens samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Dina datorkunskaper är goda och uppdaterade. Som person är du självklart noggrann och självgående. Framförallt är det viktigt att du är serviceinriktad och har en flexibel och positiv inställning till ditt arbete!

Var vänlig ange i ansökan om du vill arbeta heltid eller deltid. Ange även språkkunskaper samt erfarenhet av administrativa program.

Övrigt
Varmt välkommen med din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande. Som anställd hos Kontorsfixarna har du rätt till garantilön även om vi inte skulle ha något uppdrag som passar dig för tillfället. Kontorsfixarna har kollektivavtal med Unionen, vilket innebär att vi tillämpar Bemanningsavtalet för tjänstemän mellan Bemanningsföretagen och Unionen.

Gott Nytt År!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carin Galvit

Madeleine Karlsson

Ida Tegner

Ida Tegner

Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén

Rebecka Möberg

Rebecka Möberg
040-120200

Sammanfattning

Besöksadress

Stora Nygatan 40, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 40
Malmö, 21137

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010