Eventkoordinator till Eskilstuna

Eventkoordinator till Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
En spännande och ny tjänst hos kund i Eskilstuna som eventkoordinator. Tycker du om att ha kontakt med människor och är serviceinriktad? Har du utbildning eller erfarenhet inom marknadsföring och är driven som person? Här kommer du att få vara med att utveckla verksamheten och koordinera event.  


Heltid med uppdrag till våren, goda chanser till förlängning.  Arbetstid: dagtid.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som eventkoordinator hos kund kommer du att:
• Säkerställa en högkvalitativ besöksupplevelse och spela en aktiv roll för att öka besöksantalet
• Driva och stödja marknadsföringsaktiviteterna på olika kanaler som Instagram, Facebook, Linkedin och hemsidor
• Hantera och koordinera bokningar, evenemang och andra besök 
• Stödja koordinering av besök och evenemang inklusive logistik och samarbete med kunder, bokare och andra evenemang 
• Stöd med värdskapsuppgifter kopplat till reception och cafeteria vid behov

Kvalifikationer
Som eventkoordinator söker vi sig som: 
 
• Behärskar engelska och svenska flytande i tal och skift
• Erfarenhet av att hantera olika SoMe-kanaler
• Tidigare erfarenhet/utbildning inom området digital marknadsföring
• Erfarenhet från områden inom kundtjänstbranschen
• En naturlig drivkraft att bidra till utveckling, både individuellt och i teamet
 
Du kommer att ingå i ett team där flexibilitet och förmåga att se vad som behöver göras vid vilken tid som helst är avgörande. Du tycker om att hantera olika arbetsuppgifter och är serviceinriktad då du kommer att träffa många kunder. Du bör ha förmågan att prioritera vid behov och tycker om att samarbeta. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2022-09-04, välkommen att ansöka på www.randstad.se.


För information: Emma Bergvall, konsultchef, emma.bergvall@randstad.se 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2022
  • Ansök senast: 4 september 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Konceptutvecklare till Evenemangsavdelningen

Konceptutvecklare till Evenemangsavdelningen

21 februari 2024

12 februari 2024

7 februari 2024