Executive Assistant till Creandum

Arbetsbeskrivning

Creandum är ett av Europas ledande Venture Capital bolag. Creandum investerar i innovativa och snabbväxande teknologiföretag över hela Europa. Med kontor i Stockholm, Berlin samt San Francisco förvaltar Creandum ca. 4 miljarder kronor och söker aktivt nya bolag att investera i. Firman har hittills investerat i mer än 60 företag såsom Spotify, Klarna, Kry, iZettle mfl.

Har du arbetat som administratör? Är du dessutom en riktig stjärna på service? Om du svarar ja på dessa frågor kommer du vara som klippt och skuren för detta uppdrag. Ett uppdrag som är ett föräldravikariat med start 8/1 2018.

På kontoret, som ligger på Jakobsbergsgatan i centrala Stockholm arbetar 12 personer. Du rapporterar till Partners.

Arbetsuppgifter
I den här tjänsten utgör du en mycket viktig del i organisationen där du stöttar Partners med varierande uppgifter, högt som lågt, för att möjliggöra att deras vardag går ihop och flyter smidigt. Du är spindeln i nätet som arbetar proaktivt för att alltid ligga steget före. Du är, tillsammans med Office & Event Manager, ansiktet utåt och får gäster att känna en riktig ”wow-känsla”. Trots enskilda uppgifter är teamkänsla mellan er en viktig del av arbetet för att säkerställa bästa möjliga service internt. Arbetsuppgifterna är främst fokuserade på

• Kalender- och mailhantering
• Planera och skräddarsy resor/ möten
• Löpande administration, övriga praktiska sysslor, som även kan vara av privat karaktär
• Sköta beställningar inför möten, samt vid behov iordningsställande av mötesrum


Vem är du?
Vi söker dig som är en riktig servicestjärna och som tar service till ytterligare en nivå. Du är personen som får Partners dagar att gå ihop, samtidigt som du varje dag skapar engagemang mellan de människor du har omkring dig.

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och administration. Någon som trivs och går igång på en roll där du supportar ledande befattningshavare i organisationen. För att vara framgångsrik för denna tjänst är du en flexibel och serviceinriktad problemlösare som tar dig an varierande arbetsuppgifter med en positiv och prestigelös inställning. Vidare är du bra på att prioritera, även under stressiga perioder, och du levererar alltid i tid utan att tumma på struktur och kvalitet. Du kan komma att hantera konfidentiell information vilket ställer höga krav på din integritet. Du är självklart bekväm i engelska i både tal och skrift samt är en van datoranvändare.

Ansökan
En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar.

Registrera din ansökan genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast.

Vi undanber ansökningar via mail, men du är välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Iréne Nilsson vid eventuella frågor: 073-568 59 60 eller till irene.nilsson@firstreserve.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Ekensbergsvägen 117
Solna, 17141

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024