OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget: Företaget har funnits sedan 1997 och arbetar idag med mer än 60 olika partners.Man har ca.25 anställda och sitter centralt i Stockholm.Företagets verksamhet handlar om att bemanna sina kunders ekonomifunktioner.Man arbetar med diverse uppgifter såsom löpande redovisning, kontakter med myndigheter, ekonomisk rapportering etc.Nu söker man en löneassistent som ska avlasta övriga medarbetare vid månadsslut. Uppdragsperiod: Start i början av november.Uppdraget löper sedan vidare med god chans till anställning hos kunden. Arbetstider: 8 -17, man förväntas jobba heltid mellan den 15 och 23e varje månad. Arbetsuppgifter: Du ska avlasta löneadministrationsavdelningen och på sikt kunna själv hantera egna kunder. Kompetenskrav: Tidigare erfarenhet av Hogia är meriterande, men inget krav.Däremot bör du ha erfarenhet av löneadministrationssystem, antingen genom tidigare arbete eller genom din utbildning. Personliga egenskaper: Du är noggrann och strukturerad.Du vill göra rätt för dig och är inte rädd för att hugga i.Du är lättlärd och har ett gott siffersinne.Du känner ett stort ansvar för ditt arbete.Självklart trivs du att arbeta i team.Du är införstådd med att arbetet är sekretessbelagt. Intresserad?