Extra Personal till PickPackPost

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som trivs med kundbemötande och vill bidra med en härlig stämning till det nystartade PickPackPost.

Ditt nya arbete
I centrala Östersund  har den moderna logistikhuben PickPackPost öppnat. Här kan du hämta och lämna paket och testa kläder i provrum för att ta med hem eller returnera. Här finnas också pop-up-ytor, lagerhantering och flera andra servicetjänster för våra hyresgäster i gallerian. PickPackPost ska underlätta framtidens handel i en skön och kreativ miljö!
Ditt främsta uppdrag blir att ge besökarna en bättre, modernare och mer effektiv upplevelse kring pakethantering, där din inställning och ditt mottagande är avgörande. Som servicemedarbetare bemannar du därför paketutlämningen och säkerställer att processen flyter på ett smidigt sätt. Du bemannar dessutom pop-up butikerna och ser till att kunderna får hjälp och att det ser fint ute i butiken.

PickPackPost bemannas måndag-söndag vilket betyder att såväl kvällar och helger ingår i dina arbetstider. Du som arbetar extra via oss på OnePartnerGroup där kan arbetspassens längd och antalet pass per vecka variera då det blir en behovsanställning. Därför krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning där vi söker dig som är flexibel och kan hoppa in både dagtid och kvällar. Nu under November/December kommer det bli mer att göra och vi behöver anställa någon extra som framförallt har möjlighet att jobba under dessa månader särskilt efter BlackFriday och runt jul men sen också fortsätta som behovsanställd framåt. 

Vem är du? 
Vi vet att relationer är A och O för dig som söker och att du älskar sociala sammanhang. Kanske jobbar du idag som butikssäljare eller inom restaurangbranschen men längtar efter ett nytt spännande uppdrag? Som person tror vi att du är initiativtagande, personlig och framåt. Du är modig och får saker att hända.
Meriterande är om du har erfarenhet av postnord sen tidigare.

PickPackPost ingår i koncernen Diös Fastigheter och detta projekt kommer forma framtida PickPackPost-hubbar i gallerior runt om i Sverige. Det här är ett projekt som kommer fortsätta att utvecklas. Syftet är att ge besökarna och galleriornas hyresgäster så bra förutsättningar som möjligt för en bra kundupplevelse och blomstrande verksamheter.

Din ansökan 
Uppdraget startar omgående. Urval och intervjuer sker löpande, vi vill därför ha din ansökan så snart som möjligt
Varmt välkommen med din ansökan, ser fram emot att träffa dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DIÖS Fastigheter AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 november 2020
  • Ansök senast: 13 november 2020

Liknande jobb


Kassabiträde

9 november 2020

Kassapersonal

5 november 2020