OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om företaget För kunds räkning söker vi nu backuppersonal till den ordinarie receptionisten. Personen vi söker skall vara positiv, utåtriktad, ansvarfull med gott ordningssinne samt stimuleras av att ge service. Du fungerar som ansiktet utåt och verkar därför som en betydelsefull representant för företaget. Arbetsuppgifter Du kommer självständigt att ansvara för den dagliga driften i receptionen vilket främst innebär telefonpassning, ta emot besökare samt ha övergripande översyn av lokalerna. Övriga arbetsuppgifter som kan komma att förekomma är bland annat att sköta beställningar av kontorsmaterial, beställa luncher och boka konferensrum. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har lätt för att samarbeta och har en god administrativ förmåga samt hög social kompetens. Du skall ha goda kunskaper i Officepaketet och ha lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift. Övrigt Detta uppdraget lämpar sig bäst för dig som är student eller har annan sysselsättning. Detta då man kommer fungera som inhoppare när ordinarie receptionist är frånvarande. Vi ser gärna att du som söker själv bor i Trelleborg med omnejd alternativt har tillgång till egen bil.
Kontaktpersoner på detta företaget
Pernilla Brolin
070-663 99 26