Extrajobb inom reception och kontorservice.

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service och har kunskaper inom administration? Då kan detta vara extrajobbet för dig!

Vi söker nu dig som är studerande eller har annan huvudsaklig sysselsättning och vill jobba extra inom reception och kontorservice. Du kommer vara anställd av oss på Personalhuset och ingå i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer vara uthyrd konsult till våra kunder i Malmö.

Uppdraget är extra vid behov på ca 2-3 dagar i veckan med start omgående och pågår fram till årsskiftet med chans till förlängning. Då du kommer täcka upp vid ordinarie personals frånvaro och vid arbetstoppar söker vi dig som är studerande eller har annan huvudsaklig sysselsättning, såsom annat deltids arbete. Vi ser gärna att du kan arbeta ca.2-3 dagar i veckan.

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter innebär att bemanna receptionen, hantera inkommande samtal och posthantering. Du kommer även ansvara för att konferensrum och allmänna kontorsutrymmen ser rena och trevliga ut, beställning av luncher, tillhandahållande av kontorsmaterial samt allmänna kontorsgöromål. Du är vår kunds ansikte utåt och möter dagligen många olika besökare.

Arbetstid
Varierande beroende på kundernas behov

Önskade kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service och kundbemötande. Du är en självgående person som har lätt för att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Du lägger stor vikt vid att ge ett professionellt intryck och skaffar dig snabbt en överblick över vad som behöver göras.

Personliga egenskaper
Vi ser att du är en driven person som är utåtriktad och tycker om att samarbeta med människor. Du är flexibel och anpassar dig snabbt till nya förutsättningar. Du är prestigelös och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs. Du talar svenska och engelska obehindrat, och då du kommer hantera bokningar via dator är det även viktigt att du känner dig hemma i Office-paketet.


Är du intresserad? Registrera en ny profil eller logga in på befintlig profil på www.personalhuset.se för att söka tjänsten. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt. Bifoga CV och ett personligt brev. Vid frågor är du välkommen att kontakta Linn Lundström på linn.lundstrom@personalhuset-sg.com. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kandidatansvarig Erica Wiquist
0734-365395
Regionchef Emil Eriksson
0734-36 25 90
Konsultchef Andrea Gerholm

Andreas Blixt

Kandidatansvarig Erica Wiquist
0725-992064
Regionchef Emil Eriksson
0725-99 20 60
Kandidatansvarig Erica Wiquist
0725-99 20 64
Bokningsansvarig Emma Andersson
0725-99 20 63
Konsultchef Jeanette Bohlin
0725-992052
Konsultchef Matilda Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Västmansgatan 23 58216 Linköping
None

Postadress

Box 47635
Stockholm, 11794

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024