Extrajobb växelmedarbetare, Sundsvall

Extrajobb växelmedarbetare, Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är det du som ska vara kundens första kontakt hos någon av våra intressanta uppdragsgivare? Skulle du beskriva dig som positiv, social och ansvarstagande? Brinner du för hög service och har lätt för att skapa goda relationer? Då kan vi ha nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu flera växeltelefonister.


Förutom att detta är ett spännande uppdrag får du även en trygg och stabil partner i oss, med många kollegor och tillgång till ett stort kontaktnät – ja, faktiskt världens och Sveriges största inom HR service. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I växeln har du en viktig funktion i företaget och är många gånger kundens första kontakt. Här gäller det att ge bästa möjliga service med ett gott bemötande i alla lägen, såväl internt som externt.


Dina arbetsuppgifter är i huvudsak att besvara inkommande samtal, samt vidarebefordra samtalen till rätt avdelning/person

Arbetstider
Vi söker flera personer som kan arbeta deltid upp till 50%, behovet varierar olika dagar/tider med mest behov i början av veckan. Du täcker även upp för frånvaro och semester hos ordinarie personal. Därför är det viktigt att du är flexibel och kan ställa upp och arbeta med kort varsel. Arbetstiderna är måndag-fredag, dagtid enligt överenskommelse. 

Kvalifikationer
I denna roll bör du vara serviceinriktad, stresstålig och ha hög social förmåga. Du behöver vara lättlärd och kommunikativ samt kunna följa givna instruktioner. Du är även lojal, flexibel och ansvarstagande.


Utöver detta ser vi att du har:
Gymnasieexamen
Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift
Goda datakunskaper och vara van att hantera administrativa system


För att vara aktuell för denna tjänst krävs att du är studerande alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (t.ex. pensionär eller eget företag). Om du studerar ser vi gärna att du har minst ett år kvar av din utbildning.


Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter inom växel eller kundtjänst.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
Behovet är omgående, ansök därför snarast, dock senast 2020-12-18, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.


För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 4 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2020
  • Ansök senast: 18 december 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Informatör till Kundservice i Stadshuset

Informatör till Kundservice i Stadshuset

6 maj 2021