Extrajobba med kundservice och mersälj!

Arbetsbeskrivning

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 62 länder med mer än 149.000 anställda på 230 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com



Är du trött på att jobba med uppsökande försäljning?
Vill du hellre ha ett arbete där kunderna kontaktar dig?
Tycker du om att jobba med service och kunna påverka din lön?

Då har vi det perfekta extrajobbet för dig!

I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service och löser kundens problem.

Det kommer även ingå att arbeta med merföräljning i tjänsten där du ska informera om kundens kampanjer och förlänga eller ändra kundens avtal.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna för att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en genomgående utbildning och introduktionsperiod samt en kund- och säljutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med goda karriärmöjligheter. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Vi erbjuder timlön, OB-tillägg och provision. Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i både kundvård och försäljning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt.

Din bakgrund
Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt inställning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service och av att arbeta med telefonen som arbetsredskap. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av försäljning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.

Viktiga personliga egenskaper:
• Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst
• Du vill jobba och utvecklas inom service & försäljning
• Du tycker om att arbeta i ett högt tempo
• Du du har ett intresse för ny teknik

Du är en självgående person som gillar att arbeta mot mål och drivs av att göra och se toppresultat. Du är orädd och gillar när det händer saker runt omkring dig. Du är prestigelös, ingen uppgift känns för liten eller för stor och du ser teamarbete som en självklarhet.

Vad erbjuder vi?

Teleperformance är världsledande inom kundservice och CRM branschen och här har du möjligheten att knyta värdefulla kontakter med många välkända varumärken och företag. Varje år genomför vi interna traniee program där du som är intresserad av ledarskap och utveckling har möjlighet att söka en plats. Det är ca 600 anställda på kontoret i Stockholm och här är gemenskapen central. Givetvis får du en fast lön och provision på det du säljer samt förmåner som friskvårdsbidrag och rikskortet och varje år arrangerar vi fotbollsturneringar och sommar-/julfester med mera för att det ska vara roligt att gå till jobbet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Louise Hamilton, Recruiter
070-811 14 79
Unionen
08-610 22 04
Kristian Sjölander, WFM Manager
0727170771
Mike Holmes,
0727041714
Mike Holmes
0727041714
Louise Hamilton, Rekryterare
0702 21 22 76
Louise Hamilton/recruiter
0702-212276
Erica Lindroth
0722250089
Josephine Johansson/Rekryterare
073 965 21 49
Josephine Johansson/Rekryterare
0739652149

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stockholm, Stockholm
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • fast + provision
  • 25-50%. Tillträde: 18 augusti tillsvidareanställning
  • Publicerat: 29 juli 2014

Besöksadress

St Eriksgatan 115
None

Postadress

St Eriksgatan 115
Stockholm, 11385

Liknande jobb


4 maj 2024