OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Maxkompetens söker nu för kunds räkning dig som vill arbeta extra som kvalitetsutvärderare/telefonintervjuare. Arbetsuppgifterna går ut på att du genomför telefonsamtal där du analyserar och betygsätter service hos olika företag. Du kommer att få mallar som du utgår från och efter avslutat samtal skall servicegraden hos företaget betygsättas, du kommer även att få möjllighet att ge förslag till förbättring. Krav på person Som kvalitetsutvärderare kommer du att utvärdera och analysera servicegraden hos företagens kundtjänst. Vi söker dig som har en stor servicekänsla. Då arbetet innebär att du har ständig kontakt med människor söker vi dig som både är kommunikativ och har lätt för att improvisera. Vi erbjuder dig möjlighet att få arbeta i en fräsch arbetsmiljö centralt i Göteborg. Tidigare erfarenhet från telemarketing/telefonist/telefonintervjuare är meriterande men dock inget krav. Vi ser gärna att du är studerande.