Extrajobba som momsadministratör på Postnod

Extrajobba som momsadministratör på Postnod

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet från att arbeta med datorn som främsta arbetsredskap? Är du på jakt efter nya möjligheter inom administration? Då har vi rätt tjänst för dig! Randstad söker nu momsadministratörer till PostNord i Örebro.

Som momsadministratör arbetar du i första hand med att administrera i system för att överföra information för vidare behandling. Vidare kommer man också arbeta med att lämna import- och exportdeklarationer för kundens räkning samt granska och registrera fakturor i det interna systemet. Viss momshantering förekommer. Utbildning kommer att ske på plats och byggas på efterhand för att öka kompetensen och utveckla arbetsuppgifterna. 

Ansvarsområden
Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför ett krav att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50%. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.

Arbetstider
Ort: Örebro
Arbetstider: Vi vill att du ska kunna arbeta minst 3 dagar i veckan samt under helgdagar/ röda dagar. På vardagar är arbetstiderna kl 16:00-20:00 och på helger är arbetstiderna kl 11:00-17:30 dock kan det tiderna variera. 
Start: 7 september 



Kvalifikationer
För den här tjänsten behöver du ha fullständig gymnasieutbildning. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt men också i team för att uppnå de gemensamma målen och leverera hög kvalité mot kunderna. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska, fler språk är meriterande. Vi ser gärna att du har god datorvana samt noggrannhet i jobbet som utförs. Som person ser vi att du är driven och strukturerad i ditt arbetssätt samt välkomnar problemlösning.

- Studier eller annat arbete på minst 50%
- Fullständig gymnasieutbildning
- Inneha B-körkort och bil 
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- God datorvana
- Tillgänglig för start 7 september 2020



Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-08-30. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 5 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2020
  • Ansök senast: 30 augusti 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Tulladministratör till välkänt företag

Tulladministratör till välkänt företag

26 januari 2024