Extrajobb/timmar | Administrativa uppgifter

Extrajobb/timmar | Administrativa uppgifter

Arbetsbeskrivning

Om Qleano
Qleano är ett onlinebaserat städ- och flyttföretag. Genom att utveckla digitala processer och ett digitalt beställningsflöde driver vi utvecklingen framåt inom flytt- och städbranschen. Vi utför årligen över 10 000 uppdrag för kunder i hela Sverige. Tillsammans med lokala entreprenörer bildar vi en nationell städ- och flyttfirma där fokuset ligger på att göra din flytt så smidig och trygg som möjligt.
Nu söker vi en person som vill jobba extra på timmar. Det handlar om administrativa arbetsuppgifter.
Vad ska du göra?
En viktig del i arbetet med våra anslutna operatörer är de kontroller vi utför av bolagen. I den här rollen kommer du att understödja vårt operatörsteam med administrativa uppgifter.
I arbetet ingår det att genomföra administrativa arbetsuppgifter som del av avlastning till bolagets team. Du kommer att få tydliga instruktioner och mallar för hur arbetsuppgifterna ska utföras.
Det går bra att utföra arbetet på distans.
Du kommer bland annat att
Söka information på internet
Strukturera upp information och data i kalkylark
Genomföra enklare bolagskontroller efter manual
Andra administrativa arbetsuppgifter
Utföra kontroller i bolagets egna affärssystem

Personlighet och skills
Noggrann och strukturerad
Datorvana, är snabb och trygg med datorn som arbetsverktyg
Framåt och nyfiken

Övrigt
Timlön
Arbetstiden schemaläggs månadsvis
Omfattning handlar om några timmar varje vecka
Arbetet kan utföras på distans
Allmän visstid (timanställning)
Tjänsten tillsätts löpande

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qleano AB
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2022
  • Ansök senast: 28 juli 2022

Postadress

Kyrkogatan 17
Eskilstuna, 63220

Liknande jobb


16 maj 2024