Extraknäck som kvalitetsutvärderare!

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget Maxkompetens söker nu för kunds räkning ett flertal kvalitetsutvärderare. Kanske är du studerande eller så vill du bara dryga ut din kassa med ett extraknäck. Arbetsuppgifterna går ut på att du genomför ca 20-25 samtal till olika kundtjänster. Du undersöker och dokumenterar den servicegrad som kundtjänstpersonalen erbjuder dig i telefonsamtalet. Du ställer frågor från ett frågeschema med tillhörande facit. Efter respektive samtal skall din upplevelse av samtalet dokumenteras genom att du beskriver samtalet och betygsätter din upplevelse. Krav på person Vi söker dig med stor känsla för service. Du har en allmän positiv framtoning och bra telefonröst. Du har stor känsla för detaljer och är intresserad av servicefrågor. Möjligtvis har du tidigare arbetat inom telemarketing eller som telefonist och känner dig bekväm i att ringa till "okända" människor. Du har lätt för att improvisera och är flexibel. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och har god PC-vana. Omfattning: Dagtid 1 pass/vecka, tre timmars effektivt arbete. Kvällstid 1 pass/vecka, en timmas effektivt arbete. Start: 15 januari 2009

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Göteborg
  • 7 platser
  • Deltid
  • Publicerat: 27 november 2008
  • Ansök senast: 23 december 2008

Liknande jobb


Telefonintervjuare både dag- och kvällstid

Telefonintervjuare både dag- och kvällstid

6 oktober 2022

Lead Generation Executives, working on behalf of Microsoft

Lead Generation Executives, working on behalf of Microsoft

30 september 2022

Kvalificerad telefonintervjuare Lund

Kvalificerad telefonintervjuare Lund

29 september 2022

Telefonintervjuare

27 september 2022