OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Maxkompetens söker nu för kunds räkning ett flertal kvalitetsutvärderare. Kanske är du studerande eller så vill du bara dryga ut din kassa med ett extraknäck. Arbetsuppgifterna går ut på att du genomför ca 20-25 samtal till olika kundtjänster. Du undersöker och dokumenterar den servicegrad som kundtjänstpersonalen erbjuder dig i telefonsamtalet. Du ställer frågor från ett frågeschema med tillhörande facit. Efter respektive samtal skall din upplevelse av samtalet dokumenteras genom att du beskriver samtalet och betygsätter din upplevelse. Krav på person Vi söker dig med stor känsla för service. Du har en allmän positiv framtoning och bra telefonröst. Du har stor känsla för detaljer och är intresserad av servicefrågor. Möjligtvis har du tidigare arbetat inom telemarketing eller som telefonist och känner dig bekväm i att ringa till "okända" människor. Du har lätt för att improvisera och är flexibel. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och har god PC-vana. Omfattning: Dagtid 1 pass/vecka, tre timmars effektivt arbete. Kvällstid 1 pass/vecka, en timmas effektivt arbete. Start: 15 januari 2009