Extrapersonal inom lager, transport och tillverkningsindustrin

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten!Vi söker nu till vår verksamhet nya härliga medarbetare som är beredda att med stort engagemang hjälpa våra kunder med olika typer av arbetsuppgifter inom våra affärsområden lager, transport, industri.

Arbetsuppgifter:Exempel på uppdrag kan vara truckförare, budbilschaufför, bärhjälp, enklare montering av möbler mm. Du får alltid instruktioner av oss och vår kund på vad som skall göras.

Vi söker dig som person är flexibel och har stor social förmåga, är beredd på att anta nya utmaningar samt gillar att lära sig nya saker. Som uthyrd konsult via oss kommer du att få utföra uppdrag hos olika typer utav företag, stora som små.

Du skall kunna vara verksam i hela Stockholmsområdet då våra kunder är utspridda från Arlandastad till Jordbro i Haninge. Tillgång till egen bil för att kunna ta sig ut till arbetsplatserna är ett stort plus. Arbetstiderna och timlön varierar beroende på uppdragets art.

Under din anställning har du alltid en dedikerad konsultchef som agerar som ett stöd.

Lön baseras på ett snitt på de ordinarie anställda hos företaget vi hjälper och ligger generellt mellan 125 upp till 150kr i timmen plus semesterersättning. OB samt övertid kan förekomma, ersättning baseras då på kundens kollektivavtal.

Krav: - Mycket god svenska i tal och skrift
- Flexibel, beredd på snabba förändringar
- Social kompetens
- Allmän datavana
- Ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Detta kan vara tex studier med CSN, annat deltidsarbete eller om du utövar elitidrott samt pensionär eller innehar egen verksamhet och innehar F-skatt.

Körkort och tillgång till egen bil, likaså vana från liknande arbeten är mycket meriterande. För de mer fysiska uppdragen förekommer tunga lyft.

Behörighet som truckkort typ A+B ökar dessutom dina chanser till fler uppdrag!

Övrigt Sök tjänsten via ansökningslänken genom att klicka på Skicka ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarige För/Efternamn via mail eller ring 08-555 687 xx på dagtid vardagar.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och framåt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ett utdrag ur belastningsregistret tas på samtliga sökande som kommer till personlig intervju.

Varmt välkommen med din ansökan!



Om oss:

Be-Mannix AB är ett bemanning- och rekryteringsföretag baserat i Stockholm. Vi hjälper dagligen företag med personal inom våra affärsområden lager, transport, industri, bygg samt kontor/administration. Via samarbetspartners kan vi även hjälpa till med bud- och fjärrtransporter.

Vårt huvudkontor är beläget i lokaler i Årsta, söder om Stockholm.

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag sedan 1 oktober 2015 och innehar kollektivavtal med alla LO-förbund, samt Unionen.

Som anställd hos oss ingår alltid:

- Varierande & lärorika uppdrag som passar din kompetens & personlighet.
- Engagerade konsultchefer som och coachar och stöttar dig under din anställning.
- Kortsiktiga & långsiktiga uppdrag hos en eller flera olika företag.
- Friskvårdsbidrag, tjänstepension och trygghet med en arbetsgivare som följer etiska regler och arbetslagar.



Mer info om oss hittar du på www.bemannix.se!

Kontaktpersoner på detta företaget

Bemanningsansvarig Jim Björkman
(+46) 08-55568700
Jim Björkman
(+46) 08-55568700
Jim Björkman
(+46) 08-555 687 00
Thomas Olsson
(+46) 08-555 687 00
Rekryterare Thomas Olsson
(+46) 08-555 687 00
Tony Åhman
(+46) 08-55568700
Klas Danielsson
(+46) 08-555 687 00
Jim Björkman
(+46) 08-55568701
Rekryterare Anna Wärdell
(+46) 08-555 687 00
Rekryterare Anna Wärdell

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Be-Mannix Årsta
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 17 september 2017

Besöksadress

Fiskhallsvägen 18, 120 44 Årsta, Sverige
None

Postadress

Fiskhallsvägen 18
Årsta, 12044

Liknande jobb


18 maj 2024

17 maj 2024