Extrapersonal Omsorgsförvaltningen

Extrapersonal Omsorgsförvaltningen

Arbetsbeskrivning

Vill du hjälpa till? Nu söker vi extra omsorgspersonal med anledning av Covid-19

Nu mer än någonsin är det viktigt att vi hjälps åt och vi behöver mer mänskliga resurser som stöttar vår verksamhet, och vi behöver dig oavsett om du har erfarenhet eller inte.

Omsorgsförvaltningen på Sandvikens kommun är just nu i stort behov av extra personal - är du intresserad av att arbeta hos oss under en period?

Välkommen att anmäla ditt intresse!


ARBETSUPPGIFTER
Detta uppdrag innebär att du kommer att förstärka bemanningen vid omsorgsförvaltningens enheter.

Du som redan jobbar inom Sandvikens kommuns verksamhet behöver inte skicka in en ansökan.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med engagemang och intresse.
Även du som inte har några förkunskaper eller utbildning inom området är välkommen att lämna ditt intresse.
Vi söker dig som:
• har engagemanget och intresse för uppdraget.
• är ansvarsfull, flexibel och lyhörd för andras behov.
• har god samarbetsförmåga.

Har du erfarenhet är det bra, men det är inte nödvändigt.
Det är ett stort plus om du har körkort, däremot är det inte ett krav.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Sandvikens kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt via Aditro recruit/Offentliga jobb och inte via e-post eller pappersformat.

Som medarbetare i Sandvikens kommun är du varje dag med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans bidrar vi till välfärd för Sandvikens 39 000 invånare.

Omsorgsförvaltningen med cirka 1200 anställda omfattar de tre verksamhetsområdena ordinärt boende, vård- och omsorgsboende och specialenheter.
Utöver ledningsgrupp och linjeorganisation finns stödfunktioner såsom ekonomer, handläggarenhet och administrativt stöd. Omsorgsförvaltningen erbjuder ett meningsfullt och betydelsefullt arbete. Vår strävan är att vård och omsorg skall bygga på samarbete mellan den enskilde, närstående och medarbetare.

Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anne-Lie Adolfi
026-24 17 69
Annika Stadin
026-24 15 34
Petra Winberg
026-24 15 34
Sabina Johansson
026-24 03 63
Pia Linde
026-24 20 78
Inglis Skoog
026-24 19 88
Linda Sohlberg
026-24 18 19
Enhetschef Annika Einarsson
026-24 15 97
Vårdförbundet Pia Linde
026-24 20 78
Personalsekreterare Anne-Lie Adolfi
026-24 17 69

Sammanfattning

Besöksadress

81180 Sandviken
None

Postadress

Stadshuset, Odengatan 37
Sandviken, 81180

Liknande jobb


Nacka seniorcenter Ektorp söker bemannare/administratör

Nacka seniorcenter Ektorp söker bemannare/administratör

13 maj 2024

13 maj 2024

Undersköterskor till hemtjänsten

Undersköterskor till hemtjänsten

13 maj 2024