Extrapersonal till receptionen

Arbetsbeskrivning

Connect Hotels står för ett medvetet och modernt kvalitetskoncept. Vi finns placerade på strategiska lägen och erbjuder ett stilrent boende med varm atmosfär till ett attraktivt pris.
Connect Hotel i Kista öppnade 2015 och har 117 rum, varav 5 lägenheter. Vi har en relaxavdelning på taket som är väldigt uppskattad och välbesökt.
Connect Hotel i Kista behöver nu förstärka receptionsteamet. Vårt största behov av extrapersonal är på helger och kvällar. Möjligheten finns även att få jobba mer i sommar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är in- och utcheckning, telefonväxel, kassahantering och bokningshantering. I arbetsuppgifterna ingår även försäljning och servering av mat och dryck i hotellets lobbybar. Att aktivt arbeta med merförsäljning ser du som en självklarhet.
Vi söker dels personal till enstaka dagar vid behov, men vi har även en ledig tjänst med schemalagt arbete varannan helg.  Lön enligt kollektivavtal.
Du har erfarenhet av serviceyrket och talar svenska och engelska obehindrat. Tidigare erfarenhet av Hotsoft är meriterande, men inget krav.
Skicka din ansökan till jobb@connecthotels.se senast 29 mars och märk ansökan med ”Extra”

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Connect Kista AB Kista
  • 2 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Postadress

Isafjordsgatan 7
Kista, 16440

Liknande jobb


25 september 2020

23 september 2020

23 september 2020

Reseptionsansvarig

Reseptionsansvarig

23 september 2020