Facility Coordinator till internationellt företag i Helsingborg

Facility Coordinator till internationellt företag i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Four FM är ett snabbväxande företag som erbjuder premiumlösningar inom Facility management. Ett dynamiskt företag som är byggt på entreprenörskap, engagerade medarbetare och en stark företagskultur. Vi är nu på jakt efter ett nytt tillskott till Four FM-familjen och hoppas att det kan bli du!

Just nu har vi en ledig position som Facility Coordinator där du kommer att vara stationerad hos vår kund i Helsingborg. Som Facility Coordinator har du en bred variation av arbetsuppgifter och blir en nyckelspelare för Four FM, såväl som för vår kund.

Exempel på arbetsuppgifter

- Sköta kontakten med Four FM:s leverantörer som utför till Facility Management hos kunden, tex lokalvård, fruktleveranser, skötsel av växter, övervakningsutrustning etc.
- Post och godshantering
- Hantera växeln och svara på samtal
- Administration kopplat till telefoni
- Hantera fakturor
- Upprätta PO
- Beställa kontorsmaterial
- Beställa catering till event
- Förbereda inför koferenser, hitta lokaler, planera program etc
- Rådgiva ekonomiavdelningen för att sätta kommande budgets för Facility Management
- Mötesrumssupport, ljud och videosystem etc
- Se till att skrivare fungerar och vid behov kontakta reparatörer
- Utföra mindre projekt åt kundens räkning
- Administrara kontrakt i kundens system
- Hantera kundens bilpool. Boka service, beställa nya bilar, månadsvis skapa rapporter för förmånsbeskattning etc


Egenskaper vi söker hos dig

Vi söker dig som brinner för service och trivs i en omväxlande vardag. Då dina arbetsuppgifter kommer att inefatta allt från fakturering till eventplanering kommer den ena dagen aldrig att vara den andra lik. Du behöver vara ordningssam och strukturerad, samtidigt som du behöver god prioriteringsförmåga och vara beredd på att planera om din dag. Du kommer att ha en social roll där en viktig del av ditt arbete är att bygga relatoner med kunden och leverantörer.

Då kunden är ett internationellt bolag behöver du ha goda kunskaper i svenska såväl som engelska.

Vi ser det som extra meriterande om du även

- Innehar grundläggande kunskaper inom ekonomi och redovisning

- Tidigare har arbetat i liknande roll


Arbetstider och sysselsättningsgrad

Tjänsten är på heltid och du arbetar kontorstider måndag till fredag.

Varaktighet

Tillsvidareanställning.

Tillträde

Snarast enligt överenskommelse.

Stationeringsort

Helsingborg.

Sista ansökningsdag

Ansökningsperioden löper ut 2022-09-25, men urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan!

Ansökan

Då vi är ett internationellt bolag ser vi helst att du skickar in din ansökan på engelska, men ansökningar på svenska tas också emot. Intervjun kommer att hållas på engelska.

The Four FM-family

Att vara anställd på Four FM innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och schyssta semestervillkor. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Vi värdesätter ett nära samarbete mellan medarbetare och ledning och prioriterar möjligheter att utväxla erfarenheter och kunskap såväl som skratt.

Hos oss kan du växa och utvecklas i din roll, eller axla nya utmaningar inom bolaget, första steget är att ansöka!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Four FM AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Besöksadress

Fridhemsgatan 2B
None

Postadress

Box 1143
ÖREBRO, 70111

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024