Fair-Play söker receptionsansvarig

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag.Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster.På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri.Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet.Till vårt kundföretag Fair Play i Malmö söker vi nu en receptionsansvarig.Fair play är en av Sveriges främsta tennisföreningar med både dam- och herrlag i elitserien.De har även en stor och framgångsrik ungdoms- och juniorverksamhet.Föreningen bedriver sin verksamhet på Fair Play Stadion vid Erikslust i Malmö.Anläggningen har ca 6000 besökare per vecka och erbjuder olika aktiviteter under året för kunder i alla åldrar. Arbetsuppgifter: Som receptionsansvarig kommer du att ansvara arbetsfördelningen, schemaläggningen samt rutinerna kring receptionen och den intilliggande shopen på Fair Play Stadion.Du och de andra receptionisterna ska ta emot telefonsamtal samt ge god service åt besökarna och kunderna i shopen.Utöver detta ingår administrativa uppgifter såsom medlems- och kontraktsregistrering, posthantering samt administrativt stöd till ekonomifunktionen.För shopen ingår uppgifter som varubeställning samt kassaredovisning.Inom ditt ansvarsområde tillser du att det hålls snyggt och rent kring receptionen och i shopen.I tjänsten rapporterar du till klubbchefen.Idag arbetar tre anställda i receptionen som är bemannad måndag till söndag, med viss variation i tider mellan 7:45 och 23:00.Kvalifikationer: Du som söker har mångårig erfarenhet av receptionsarbete.Du har förmågan att entusiasmera dina medarbetare och kollegor, tar självständiga och snabba beslut samt är tydlig och lyhörd i ditt ledarskap.Tjänsten kräver att du är en duktig administratör med ordningssinne samt att du behärskar engelska språket.Som person är du positiv, stresstålig och ansvarfull.Du har förutsättningarna och kan se fördelarna med att arbeta oregelbundna arbetstider.Erfarenheter från föreningslivet och/eller hotellbranschen är meriterande.Du som vill få möjligheten att bidra till utvecklingen av receptionen i en välgörande och framåtsträvande verksamhet är varmt välkommen med din ansökan! Då vi omgående kommer att påbörja rekryteringsprocessen vill vi ha din ansökan så snart som möjligt.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Carin Galvit

Madeleine Karlsson

Ida Tegner

Ida Tegner

Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén

Rebecka Möberg

Rebecka Möberg
040-120200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kontorsfixarna Syd AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 juli 2008
  • Ansök senast: 15 augusti 2008

Besöksadress

Stora Nygatan 40, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 40
Malmö, 21137

Liknande jobb


23 augusti 2010

Finsk och Svensktalande kundtjänst!

24 augusti 2010

Receptionist, telefonist

4 mars 2010