Fakturaadministratör

Fakturaadministratör

Arbetsbeskrivning

Är du i startgroparna på din ekonomikarriär eller söker ett jobb vid sidan av dina ekonomistudier? Vi växer och söker en fakturaadministratör som kommer stötta ekonomiavdelningen med fakturaflödet och arbetet med leverantörsreskontran.
Drivs du av att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag med stark tillväxt och lönsamhet och korta beslutsvägar?
Sök tjänsten idag!
Vad kan vi erbjuda dig?
Förutom en familjär arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar, erbjuder vi även ett förmånspaket med tjänstepension, sjukvårdsförsäkring, företagshälsovård, friskvårdsbidrag och utvecklande karriärmöjligheter.
Här är dina nya utmaningar
Som fakturaadministratör kommer du främst arbeta med löpande fakturering, kontering och utskick av fakturor samt sköta det löpande arbetet i leverantörsreskontran. Vi bedriver vår verksamhet både i Sverige och i Norge vilket innebär att du även kommer hantera fakturaflödet mot vår norska verksamhet.
Andra ekonomiuppgifter kan förekomma vid behov där du kommer vara behjälplig i kundreskontra, hantera in- och utbetalningar, rapportering samt bokslutsarbete. Vi är en tillväxtfas och du kommer också få vara med att utveckla processer och rutiner för att effektivisera och driva vårt arbete framåt.
Rollen innebär också
Den här rollen innebär heltid eller deltid med placering i Stockholm. Rollen är perfekt för dig som vill utveckla dina ekonomikunskaper genom att jobba tillsammans med andra erfarna och kompetenta kollegor.
Vem är du?
Vi söker dig med relevant ekonomisk utbildning alternativt pågående studier inom ekonomi. Du har mycket god datorvana, kunskaper i Excel och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har jobbat i en likande roll sen tidigare och om du har kunskap i tidrapporterings- och faktureringssystemet Timezynk.
Som person är du snabblärd, noggrann och initiativtagande. Du gillar att jobba i en fartfylld vardag och kan hantera flera parallella arbetsuppgifter. Att hitta lösningar istället för att se problem är självklart för dig och du trivs med att samarbeta med andra och bygga goda relationer. Genom god planering och struktur jobbar du målinriktat för att driva ditt arbete framåt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i våra rekryteringar.
NVBS
NVBS är en bolagsgrupp som grundades 2012 med målet att identifiera, utveckla och investera i nordisk infrastruktur. NVBS tillhandahåller specialister inom järnväg, mark och anläggning, både i egna entreprenader men även i partnersamarbeten. Våra medarbetare har gedigen erfarenhet och kompetens av att driva, tillsätta, arbetsleda och verkställa stora som små projekt. Vi är idag omkring 110 medarbetare runt om i Sverige och Norge med huvudkontor i Sundbyberg, Stockholm.
För att ligga i framkant för att utveckla nordisk infrastruktur arbetar vi inom gruppen mot värdegrunden "Tillsammans I SPÅR"; Informativt, Säkert, Professionellt, Åskådligt och Rättvist.
Ansökan
Läs mer på www.nvbs.se och skicka in din ansökan till rekrytering@nvbs.se snart som möjligt då urval sker löpande. Märk din ansökan med Fakturaadministratör.
Vid frågor och funderingar, kontakta Izabelle Erixon, HR Generalist på NVBS på izabelle.erixon@nvbs.se eller telefon 070-265 60 48.
Anställningsform: Tillsvidare med initial provanställning / Visstid, start enligt överenskommelse 
Omfattning: Heltid / deltid
Placeringsort: Stockholm
Sista ansökningsdag:  2021-06-13

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NVBS SUNDBYBERG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2021
  • Ansök senast: 12 juni 2021

Postadress

Löfströms allé 5
SUNDBYBERG, 17266

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024