Fakturahandläggare till vår kund i Gävle

Fakturahandläggare till vår kund i Gävle

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som har en ekonomisk utbildning och som vill utvecklas på en stor myndighet inom fakturering. I rollen kommer du att arbeta som fakturahandläggare tillsammans med ett team med god sammanhållning. Behovet är omgående och urval sker löpande. Välkommen in med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Myndigheten har kontor i centrala Gävle och arbetar med redovisning, löner och fakturering. I denna roll kommer du att arbeta i enheten för leverantörsfakturor och betalningar, där ditt främsta fokusområde kommer att vara leverantörsfakturor. I enheten kommer man att arbeta i ett team med 8 kollegor som har en god sammanhållning och gemenskap på kontoret.

#

Du erbjuds


* Att vara en del av ett team med bra sammanhållning och ett gott samarbete
* Att utveckla din kompetens genom att arbeta tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor
* Att utveckla ditt CV genom att få värdefull ekonomisk erfarenhet


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I denna roll kommer ditt främsta fokus att vara fakturahandläggning men du kommer också att arbeta med en del betalningar. Du kommer att arbeta med stora reskontraflöden för flera kundmyndigheter. Du kommer att arbeta nära myndighetens kunder och kommunicera via mail, telefon och ärendehanteringssystem. Du kommer främst att arbeta i Agresso, myndighetens ärendehanteringssystem och Microsoft Office paketet men även andra verksamhetsspecifika system förekommer.

Du kommer till exempel att:


* Hantera inkommande fakturor genom att granska och förslagskontera
* Genomföra kontoavstämningar och kontroller på månadsbasis
* Genomföra utredningsarbete och felsökningar av fakturor
* Supportera kunder och vara behjälplig med faktura-/betalfrågor


VI SÖKER DIG SOM
- Minst har en gymnasial utbildning inom ekonomi
- Har dator- och/eller systemvana
- Är flytande i svenska i tal och skrift då kommunikation och dokumentation sker på svenska språket

Meriterande är det om du har tidigare erfarenhet av Agresso eller annat ekonomisystem.

#

Vi söker dig som är


* Självgående
* Serviceinriktad
* Kvalitetsmedveten
* Samarbetsinriktad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, till och med augusti 2023
* Placering: Centrala Gävle


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2023
  • Ansök senast: 9 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Ekonomiassistent

31 oktober 2024

31 oktober 2024

Vi söker ekonomiasistent

15 oktober 2024