FAKTURERINGSADMINISTRATÖR till Green Cargo

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker nu en duktig Faktureringsadministratör för rekrytering till Green Cargo Beskrivning av företaget: Green Cargo är ett stort svenskt transport- och logistikföretag som verkar både nationellt och internationellt inom Europa där järnvägstransporter är basen.Green Cargo erbjuder miljömärkta transport- och logistiktjänster på järnväg, som kompletteras med bil.Tjänster Green Cargo erbjuder är allt från enkla transporter mellan A och B till avancerade logistikupplägg, där företaget ansvarar för helheten.Hela Green Cargos transportverksamhet är märkt Bra Miljöval.Green Cargos nätverk täcker hela Sverige och företaget har cirka 2 700 anställda.För mer information besök www.greencargo.com.Arbetsuppgifter: Som Faktureringsadministratör kommer du att ha kundkontakt gällande bland annat avtalsfrågor, fakturafrågor och fakturareklamationer.Internt har du mycket kontakt med företagets säljare och kundservice.Du kommer även att arbeta med bland annat kreditering, omprissättning och omreglering. Du kommer att ingå i ett team på tretton personer.Green Cargo erbjuder kompetenta medarbetare och en bra stämning.Här hjälps alla åt när det behövs och varje person är betydelsefull.Företaget sitter i stora och fina lokaler i Solna och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.Du kommer t.ex. att: - Ha kundkontakt med företagets kunder via telefon och mejl.- Uppdatera avtal vid behov och driva förbättringsarbete av rutiner inom tjänsten - Fakturera manuellt samt att utreda fakturareklamationer Vi söker dig som: - Är Gymnasieekonom och har erfarenhet av fakturering - Har goda datakunskaper inom t.ex. SAP och Excel - Har goda kunskaper i svenska och engelska språket i tal och skrift Eftergymnasial utbildning inom Logistik/Ekonomi/Marknad och/eller grundläggande kunskaper i Tyska är meriterande.Som person är du kvalitetsmedveten och professionell.Du har en numerisk analysförmåga och förståelse för ekonomiska sammanhang.Du är trygg i dig själv och har en stor portion personlig mognad.Du är van vid att arbeta i ett högt tempo och samtidigt hålla en hög servicenivå.Du är självgående men bidrar naturligtvis även till ett gott samarbete både inom och utanför teamets gränser. START: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.Intresserad?Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.Sök tjänsten via Academic Works hemsida www.academicwork.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024