Faktureringshandläggare för långt vikariat!

Arbetsbeskrivning

Faktureringshandläggare sökes för långt vikariat till spännande och välkänt bolag söder om stan!

Är du redo för att utvecklas inom ekonomi och administration - då kan detta vara helt rätt för dig! Här får du möjlighet att utvecklas och utmanas i en bred roll där du och dina teamkollegor ansvarar för att sköta och administrera den dagliga driften av faktureringsprocessen. Du kommer vidare att vara med i löpande projekt för att kontinuerligt utveckla bolagets arbetssätt. Vid behov ger du och dina kollegor även support till övriga interna avdelningar.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Granska bankfiler
- Utredningar kring betalningar
- Återbetalningar
- Ärendehantering kring betalningar och inkassoverksamheten
- Kontakt internt i organisationen, med kunder och inkassobolag
- Likviditetsrapportering
- Administration av fakturering
- Avtalshantering
- Utvecklings- och förbättringsprojekt

Detta är ett vikariat som planeras starta upp i augusti och som löper minst 1 år framåt. Du blir anställd konsult hos Newr och arbetar ute hos vår uppdragsgivare med kontor i Södertälje. Det är mycket flexibelt med hybridarbete, om så önskas har man möjlighet att arbeta hemifrån mer än halva arbetsveckan. Omfattningen för detta vikariat är 100%.

Relevant erfarenhet
För att passa i rollen som faktureringshandläggare har du erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter och gärna från en liknande roll som denna. Du kan ha erfarenhet från en roll som ekonomiassistent där huvudfokus varit på kundreskontra eller så har du arbetat med fakturahantering rent generellt i en liknande eller bredare roll.

Som person
Vi söker dig som trivs i en händelserik och föränderlig miljö. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och har förmåga att arbeta mot satta deadlines. Du har nära samarbeta med dina kollegor, därför söker vi dig som är en lagspelare. Du får gärna ha ett stort intresse av system och ett analytiskt sinne. Du är en självgående problemlösare och brinner för att ge god service till bolagets kunder, kollegor och samarbetspartners.

Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!
Har du funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig på Newr - Anna Modin, anna.modin@newr.se. Vänta inte med din ansökan då vi presenterar kandidater löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Newr
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 maj 2023
  • Ansök senast: 8 november 2023

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024