Fältsäljare till Kahls Kaffe i södra Sverige

Arbetsbeskrivning

Kahls Kaffe är ett familjeägt specialkafferosteri i Göteborg sedan 1911. Våra specialiteter är kaffe, te samt lösningar för företagets fikastunder!


Vi köper kaffebönor av högsta kvalitet, unika för sitt ursprungsland. Under vår rostmästares erfarna ögon rostas sedan varje böna med omsorg. Vårt kaffe finns inte i livsmedelshandeln men kan köpas i de flesta kaffebutikerna och avnjutas på många caféer, restauranger och hos företag. Vi på Kahls Kaffe kombinerar ärvd kunskap med modern teknologi för att på bästa sätt nå upp till våra högt ställda krav på kvalitet. Det kunden efterfrågar kan vi rosta och leverera! Huvudkontoret ligger i Göteborg och marknaden sträcker sig från syd till norr. Nu söker vi en säljtalang som kan utveckla kundsegmentet i södra Sverige ytterligare!

Om tjänsten som Fältsäljare hos Kahls Kaffe
Som Fältsäljare hos Kahls Kaffe ansvarar du för att driva försäljningen av kaffe och te samt de helhetslösningar som bolaget erbjuder kunder i regionen som täcker södra Sverige. Marknaden och kunderna som du bearbetar är verksamma inom hotell, café, restaurang och inom kontorsvärlden. I rollen värderas långsiktiga och kunskapsutbytande relationer högt och du kommer jobba mycket ute på fältet i din tilldelade region. Där utvecklar du bolagets existerande kontakter samtidigt som du prospekterar, bearbetar och skapar nya kundkontakter i hela regionen. Du driver ditt eget arbete framåt och ansvarar ensam för att nå din budget och överträffa dina mål. Rollen som Account manager innebär att du fritt planerar ditt dagliga arbete för att optimera försäljning och rapporterar löpande samt får återkoppling och support från huvudkontoret.

Vi söker dig som...
... är driven, engagerad och alltid tänker ett steg längre! Vi tror att du är i början av din säljkarriär, brinner för försäljning, är affärsdriven och arbetar nyfiket för att alltid hitta nya prospekt. Du har hög social kompetens, är ödmjuk, kommunikativ och en duktig förhandlare vilket gör dig till en kameleont som anpassar sig efter olika situationer och möten. Som person är du prestigelös och gör det som krävs för att uppnå uppsatta mål och budgetar, alltid med viljan att överträffa! Vi ser att du har erfarenhet från försäljningsbranschen och arbete inom B2B-försäljning. Har du även erfarenhet från och förståelse för restaurang-, hotell- eller cafébranschen är detta meriterande. Du är utvecklingsbenägen och arbetar på lång sikt vilket bidrar till att du ser din personliga utveckling som en del av företagets framtid. Du ser fram emot att arbeta i en miljö där du ges utrymme att fatta såväl snabba som smarta beslut på både strategisk och operativ nivå. B-körkort och tillgång till egen bil är för rollen ett krav.

Denna process är en talanginhyrning där du efter avslutad rekryteringsprocess kommer att jobba som konsult åt Oddwork Sweden AB de första sex månaderna, och därefter kommer tjänsten att övergå till en anställning hos Kahls Kaffe AB.

Vad Kahls Kaffe erbjuder dig
Du erbjuds en spännande tjänst och goda möjligheter att utvecklas! Det är ett affärsdrivet bolag med stora ambitioner för framtiden. På Kahls Kaffe kommer du arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön.

START: Omgående
PLATS: Helsingborg/Malmö
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön 
KONTAKT: Talent Manager Jennifer Eriksson, jennifer@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-09-02

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 3 augusti 2016

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Account manager

Account manager

4 maj 2024

Teamleader Inhouse

Teamleader Inhouse

4 maj 2024

Key Account Manager

Key Account Manager

4 maj 2024