OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Som finsktalande säljadministratör/ordermottagare kommer dina arbetsuppgifter att bestå av att assistera de 3 finska säljarna på advelningen. Skriva offerter, anbud, brev samt hantera och koordinera beställningar gentemot finska kunder. Du kommer att hantera rabattavtal tillsammans med säljarna och även ägna viss tid åt säljstatistikanalys. Du kommer dessutom att ta emot beställningar från finska kunder och registrera dessa i SAP. Leveransbevakning och websupport ingår också i tjänsten. Vi söker dig som har finska som modersmål men som även har god svenska och engelska. Du har förslagsvis jobbat med någon typ av kund/säljsupport tidigare och är effektiv både i team och självständigt. För att du ska trivas i denna roll tror vi att det är viktigt att du gillar fart och fläkt och kan hantera att det ibland är väldigt högt tempo. Välkommen med din ansökan