OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM SECURIA Securia erbjuder vardagssäkerhet till privatpersoner och företag. I denna nisch är Securia ett av de ledande företagen i Norden. Tjänsteutbudet innefattar bl a ett telefonnummer för att spärra alla konto- och kreditkort, märkning för att returnera förlorade eller tappade saker som t ex nycklar och mobiltelefoner. Securia med huvudkontor i Stockholm finns dessutom etablerade i Finland, Polen, Chile, Ryssland och inom kort i Ukraina. Företaget ägs av grundare och Litorina Kapital - ett svenskt private equity bolag med mer än 2,4 miljarder SEK i tre fonder. Securia har en organisk tillväxttakt om ca 40% per år under stark lönsamhet. BESKRIVNING AV TJÄNST: - Till företagets kontor på Gärdet i Stockholm söker vi en finsktalande kundtjänstmedarbetare som främst ska arbeta mot den finska marknaden men även hjälpa till på den svenska kundtjänsten. - Arbetet innebär främst att serva våra kunder främst via telefon och mail men även en del administrativt arbete vid datorn. - Arbetet sker oftast på ordinarie kontorstider (antingen 8:00-16:30 eller 9:30-18:00) alla vardagar men det kan även förekomma arbetsuppgifter utöver den ordinarie kontorstiden, dvs. kvällar/nätter. PERSONLIGA EGENSKAPER: - Huvudkravet på den sökande är goda kunskaper i finska och svenska språken. - Den sökande bör även vara serviceminded och stresstålig då trycket ibland kan vara högt. - God datavana och kunskaper i Windows- och Officepaketet är ett krav. - Tidigare erfarenheter av liknade arbetsuppgifter är en merit.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?