Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

OM SECURIA Securia erbjuder vardagssäkerhet till privatpersoner och företag. I denna nisch är Securia ett av de ledande företagen i Norden. Tjänsteutbudet innefattar bl a ett telefonnummer för att spärra alla konto- och kreditkort, märkning för att returnera förlorade eller tappade saker som t ex nycklar och mobiltelefoner. Securia med huvudkontor i Stockholm finns dessutom etablerade i Norge, Finland, Polen, Ryssland och Ukraina. Företaget ägs av grundare och Litorina Kapital ett svenskt private equity bolag med mer än 2,4 miljarder SEK i tre fonder. Securia har en organisk tillväxttakt om ca 40% per år under stark lönsamhet. BESKRIVNING AV TJÄNST: - Till företagets kontor på Gärdet i Stockholm söker vi finsktalande kundtjänstmedarbetare som främst ska arbeta mot den finska marknaden men även hjälpa till på den svenska kundtjänsten. - Arbetet innebär främst att serva våra kunder främst via telefon och mail men även en del administrativt arbete vid datorn. - Arbetetstiderna är förlagt främst på kvällar och helger, vissa nätter kan även förekomma. PERSONLIGA EGENSKAPER: - Huvudkravet på den sökande är goda kunskaper i finska och svenska språken. - Den sökande bör även vara serviceminded och stresstålig då trycket ibland kan vara högt. - God datavana och kunskaper i Windows- och Officepaketet är ett krav. - Tidigare erfarenheter av liknade arbetsuppgifter är en merit.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Securia Systems AB
  • 3 platser
  • Deltid
  • Publicerat: 15 september 2010
  • Ansök senast: 15 oktober 2010

Liknande jobb


23 augusti 2010

Finsk och Svensktalande kundtjänst!

24 augusti 2010

Receptionist, telefonist

4 mars 2010