Finsktalande kundtjänstmedarbetare

Finsktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vi söker en finsktalande kundtjänstmedarbetare / koordinator.
Är du en strukturerad person som trivs med varierande arbetsuppgifter? Kan du dessutom både svenska och finska? Här erbjuds du en tjänst med god utveckling.


Om tjänsten
En del av dina arbetsuppgifter är översättningar, att ansvara för beställning av förbrukningsvaror, planering, koordinering och logistik inför möten, konferenser och utbildningar. Du kommer att vara den finsktalande spindeln i nätet helt enkelt!




Din profil
· Minst tre års arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller koordinering
· Svenska och finska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
· God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/ärendehanteringssystem
· Kunskaper i ekonomi är meriterande


Praktisk information
Omfattning: Heltid.
Start: Omgående.
Arbetstider: 07.00-16.00


Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!


#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GX Consulting AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2021
  • Ansök senast: 13 februari 2021

Postadress

Sankt eriksgatan 114, plan 4
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024