Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Nespresso i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du social, finsktalande och kaffeälskare? 
 
Webhelp arbetar på uppdrag för Nespressos kundtjänst och rekryterar nu fler stjärnor till teamet. Intresset för kaffe är naturligtvis inte ett krav utan snarare en merit, språkkunskaper i finska är däremot ett krav för denna tjänst. 
 
ARBETSUPPGIFTER 
 
Arbetet på Nespressos kundtjänst kommer kretsa kring att assistera både finska och svenska kunders förfrågningar via telefon från vårt huvudkontor i Solna. 
 
Du kommer hantera inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar, teknisk support med mera. Utgående samtal kan också förekomma till bland annat befintliga kunder, detta främst med fokus på service och försäljning. 
 
FÖRSTA TIDEN HOS WEBHELP 
 
Tjänsten påbörjas med en två veckors utbildning där du kommer få rätt verktyg samt stöttning för att kunna besvara kundernas frågor och eventuella problem. Produktkunskap och samtalsteknik är fokuspunkterna under utbildningen där teorin kommer varvas med praktik genom bland annat medlyssning på dina kollegor. 
 
ÄR DET DIG VI SÖKER? 
 
För att trivas på kundtjänsten tror vi att du som söker har följande: 
- En positiv attityd och lätt för att lära nya saker 
- Du är lösningsorienterad och anpassar dig lätt till olika situationer, detta då det är en stor variation om vad kunderna behöver hjälp med på varje uppdrag 
- Du är kommunikativ och lyhörd som person med en god social och verbal förmåga 
- Du strävar efter att alltid leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang 
- Erfarenhet av kundtjänst, försäljning eller andra serviceyrken är meriterande 
 
Krav för tjänsten: 
- Mycket goda kunskaper i finska, både muntligt som skriftligt 
- Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt som skriftligt 
- God datorvana 
 
OM JOBBET 
 
Region: 
Stockholm, Stockholms län 
 
Anställningsform: 
- Hel-/deltid, tillsvidare.
- Vi inleder anställningen med en 6 månaders provanställning på hel- eller deltid.
 
Arbetstider: 
- Arbetstiderna förläggs primärt måndag-fredag 08:00-17:00, det finns dock chans till helg- och kvällsjobb om så önskas då våra öppettider är måndag-söndag 07:00-22:00.
 
Lön / Förmåner: 
- Fast lön enligt överenskommelse 
- Språktillägg 
- Friskvårds- och massagebidrag 
- Bonus-/provisionssystem
 - Goda utvecklingsmöjligheter
 
Keywords: Customer service, technical support, kundservice, kundtjänst, kundserviceagent, kundtjänstagent, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, telefonsupport, teknisk support, support, advisor, agent, finsktalande, försäljning

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Flexibelt under öppettiderna 6 månaders provanställning
  • Publicerat: 9 juli 2018

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb


27 april 2024

27 april 2024

27 april 2024