Finsktalande Ordermottagare till Ställning i Karlskoga!

Finsktalande Ordermottagare till Ställning i Karlskoga!

Arbetsbeskrivning

Har du flytande kunskaper i finska och svenska? Är du en lyhörd person med starkt kundfokus och gärna tidigare erfarenhet inom orderadministration? Då bör du se hit! Just nu söker vi nämligen en finsktalande Ordermottagare för uppdrag hos vår kund Ställning i Karlskoga. Uppdraget är på heltid och förväntas starta omgående för att pågå i sex månader, med goda chanser till anställning på företaget för rätt person. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Rollen som Ordermottagare är varierande och utvecklande. Du kommer främst ansvara för logistiken kring hela orderprocessen med order från Finland - såsom att hantera kundförfrågningar, ärendesamtal kopplade till order samt övriga ärenden både externt och internt. Vidare ansvarar du för att hålla en hög servicegrad till kundernas order och se till att fylla dem på ett smidigt och effektivt sätt.

Vem är du?
Till rollen som Ordermottagare söker vi dig med avklarad gymnasieutbildning och gärna tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har flytande kunskaper i finska och svenska, vad gäller såväl tal som skrift. Det anses vara meriterande med tidigare erfarenhet från bygg- och/eller ställningsbranschen.

Som person är du strukturerad, serviceinriktad och flexibel med förmåga att anpassa dig till olika situationer för att nå bästa möjliga kundservice. Du är positiv, social och nyfiken med en vilja och ett driv att alltid göra ditt bästa. Vidare tror vi att du besitter administrativa färdigheter samt har god datorvana och lätt att lära dig nya system.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2020
  • Ansök senast: 14 september 2020

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023