OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du tekniskt intresserad och gillar att ge professionell service?Just nu söker vi personal som vill utvecklas och växa tillsammans med oss i Dals-Ed, Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara kundservice, orderhantering samt/eller teknisk rådgivning och support gällande hårdvara, mjukvara och elektroniska tillbehör.Din entusiasm och viljan att hjälpa kunder via telefon och e-mail är viktigare än din formella utbildning.Har du tidigare erfarenhet från servicebranschen är det en merit. Du är serviceinriktad, effektiv, stresstålig och positiv till nya utmaningar.Du ska ha goda kunskaper i Engelska och Finska.Vi erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.SYKES är en global leverantör som hanterar kundkontakt och relaterade tjänster för våra uppdragsgivare.Bolaget är noterat på NASDAQ och har nu mer än 81.000 anställda och över 80 verksamtheter globalt.Vår nordiska verksamhet är lokaliserad i Dals-Ed, Sveg och Stockholm, samt Åbo i Finland och Odense i Danmark.Härifrån levererar vi tjänster inom kundtjänst, teknisk support och logistik till uppdragsgivare i hela Norden.Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
Marjut Peiponen