First Impression Officer

First Impression Officer

Arbetsbeskrivning

Nexer söker nu en varm, passionerad och driven Office Manager / kontorsansvarig eller, som vi väljer att kalla det för, en ”First Impression Officer” till vårt fantastiska Göteborgskontor!


Du får möjlighet att vara med i ett vinnande lag där vi har fördelen av att vara både snabbfotade och agila samtidigt som vi har en finansiell styrka och stabilitet. Tjänsten medför stor frihetsgrad och möjlighet att sätta stor personlig prägel på sin roll och vårt kontor.

Hur ser rollen ut?
För denna roll söker vi dig som vill vara med och göra oss till det bästa techkonsultbolaget. Här kommer du att få jobba med kompetenta och stöttande kollegor och du får möjlighet att jobba i en professionell och framgångsrik organisation. Du kommer att vara vårt ansikte utåt - vara det första intrycket våra besökare får av Nexer!

Som First Impression Officer på Nexer är man ansvarig för kontoret med bas i receptionen där du tar emot våra medarbetare, kandidater och kunder. Du arbetar tillsammans med property manager kring den dagliga driften av kontoret och du sköter administrativa kontorsuppgifter och säkerställer att verksamheten genomsyras av våra grundvärderingar Passion & Execution. Man ska alltid känna att man välkomnas till ett säkert kontor med ordning och reda i tex konferensrum och på allmänna ytor. Du kommer även arbeta med event, allt från frukostar, fika till större möten och event på kontoret.

Din bakgrund
Vi tror att du är en person som drivs av att möta människor och har några års erfarenhet av att arbeta som receptionist, kontorsansvarig eller med annat arbete inom service, frontdesk och/eller försäljning. Som person brinner du för att leverera enastående och bestående intryck! Hög servicenivå och ett driv av att överträffa förväntningarna är kännetecknande för dig. Du är prestigelös, inte rädd för att hugga i, kavla upp ärmarna och göra det lilla extra.

Du drivs av att överträffa förväntningar och höra att du är ovärderlig. Rollen är bred och du förväntas att vara flexibel, prestigelös, serviceminded och stresstålig. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från reception, hotell, restaurang eller annat serviceyrke. Din svenska är flytande och du talar god engelska, du har öga för de små detaljerna, är snabbtänkt och lösningsorienterad, kan behålla lugnet och leendet även om tiden är knapp i vissa stunder.

Du ska ha en stark känsla för service & passion för att starkt bidra till vår Nexer-kultur.


Ansökan
Känner du att ovanstående låter intressant och passar väl in med dina erfarenheter och ambitioner? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan, vi kommer gå igenom dessa löpande. Kontakta gärna ansvarig rekryterare Sandra Spasovska vid frågor: sandra.spasovska@nexergroup.com


Nexer som arbetsgivare


Jobbar du på Nexer får du en modig och entreprenörsdriven arbetsgivare med internationell närvaro. Vi är stolta över att leda den digitala revolutionen och vara i teknikens framkant, alltid med ett agilt och framåtlutat förhållningssätt. Här får du unika möjligheter att drömma stort, agera smart och utvecklas. Vi är ett familjeägt bolag med långsiktiga strategier, vilket innebär att du är nära de som fattar beslut och kan vara med och påverka. Dessutom erbjuder vi en flexibel arbetspolicy, där det finns möjlighet att arbeta på distans när det passar dig och ditt uppdrag.


Vår kultur

Vår vision är Promising future – det är viktigt för oss att göra skillnad och bidra till en bättre framtid. Vi har ett engagemang för våra kunder och en uppriktig omtanke om varandra. Vi omfamnar mångfald och tror att människor med olika bakgrunder och erfarenheter gör vårt arbete och vårt företag bättre. Vi värdesätter innovation och viljan att utvecklas och ta nästa steg – framåt och uppåt. Dessutom har vi roligt på jobbet!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nexer AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2023
  • Ansök senast: 27 april 2023

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024