OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Medarbetare kvällstid till vår First line Servicedesk
IDE Nätverkskonsulterna är sedan 1992 specialister på att sänka kunders IT-kostnader genom outsourcing och genom att modernisera kunders infrastruktur.
Vi är ett av Stockholms mest namnkunniga företag inom Microsofts infrastruktur med gott om goda kundreferenser och utnämnda till GOLD Certified Partner.Mer information på www.idenet.com.
Du kommer i vår servicedesk att kommunicera med slutanvändare hos våra kunder som har IT-problem.
Dina främsta arbetsuppgifter är att ta hand om supportärenden som kommer in via telefon eller epost.Ambition är att du i första hand skall avhjälpa problemet över telefon och alltid registrera
problembeskrivningen på ett korrekt och utförligt sätt i vårt ärendehanteringssystem.
Om du ej lyckats lösa problemet skall du driva problemlösningen mot annan avdelning inom IDE och på så sätt få problemet löst.
Kriterier som vi vill skall uppfyllas är:
- att ha erfarenhet av supportcenterfunktion
- att vara nyfiken och att tycka om teknik
- att ha vana och att tycka om ärendehantering och uppföljning
- att vara van och kunna arbeta i ärendehanteringssystem
- att vara socialt kompetent
- att vara kundorienterad
- att vara en positiv och glad person