First Line Support

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Trivec är en ledande leverantör av betallösningar till den europeiska marknaden för restauranger, barer och hotell. Trivecs lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten.

I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem, kortterminaler, mobila lösningar och dryckessystem.

Vi erbjuder även en rad olika integrationer mot system för hotellbokning, ekonomi, personal, inköp och lager. Trivec grundades 1998 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike. För mer information, besök vår hemsida, trivec.se



Din roll



Som medarbetare inom First Line Support kommer du att tillhöra ett team som ger support till Trivecs kunder i olika tekniska ärenden och ser till att deras lösningar fungerar på yttersta nivå. Trivecs kunder finns inom restaurang- och hotellbranschen och tillsammans med dina blivande kollegor fördelar ni ärendena som inkommer. Du kommer även i vissa fall att eskalera vidare mer utredande ärenden till vår 2nd line.



I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:



Telefonsupport och registrering av ärenden i Lime (CRM-system)

Ta hand om anmälda fel per telefon, mail eller i vissa fall besök hos kund

Programmering av artikelregister, servitörer, bordsplan, bongsidor o.s.v.

Iordningställande av hårdvara inför installation (PC, printrar, kablar och annan utrustning)

Tjänsten är placerad i Nacka, den ordinarie arbetstiden är 08:00-17:00 men arbete utöver dessa tider samt jourtjänstgöring ingår i tjänsten. Arbetet utgår initialt från kontoret men en hybridlösning mellan kontor och hemifrån kan bli aktuellt när man kommit in i rollen.

Resor kan förekomma, ibland med övernattning.



Din profil



För att du ska trivas i rollen är du serviceinriktad och motiveras av att stötta och hjälpa andra. Du tar egna initiativ och är nyfiken på att lära dig mer. För att lyckas i rollen drivs du av att hitta lösningar på problem och du tar stort ansvar för ditt arbete. Du är målinriktad och tar ansvar för ditt arbete och Trivecs kunder. Vi tror också på att en positiv inställning är något som smittar av sig och att du som individ vill lära dig och utvecklas tillsammans med oss!



Vi söker dig som:



Har erfarenhet från tidigare serviceyrke, gärna inom kundservice eller restaurangbranschen.

Har erfarenhet från olika datasystem och vill fortsätta lära dig nya system.

Tycker om att jobba med människor och ge våra kunder en service i världsklass.



Det är meriterande:



Om du har erfarenhet från liknande roll inom kundsupport

Arbetat inom restaurangbranschen

Vi erbjuder:

En marknadsmässig lön

Friskvårdsbidrag

Personalrabatter- och förmåner

Trivec erbjuder en möjlighet att utveckla dig själv genom interna och externa utbildningar. Du kommer att vara en del av ett team av kompetenta och engagerade kollegor.



Vi på Trivec tror mycket på personlig lämplighet och ser gärna ansökningar från personer som tror att Trivec kan vara en match made in heaven för dig även fast vissa erfarenheter saknas!

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Håkan Kempel
+46730211833

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Trivec
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2022
  • Ansök senast: 15 september 2022

Besöksadress

Hästholmsvägen 28
None

Postadress

13130
0182, 13130

Liknande jobb


18 juni 2024

Technical Support Specialist

Technical Support Specialist

17 juni 2024