OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du utvecklas på ett stimulerande och inspirerande sätt? Då ska du se till att bli en Adaikonsult! Vi arbetar med Sveriges mest spännande och största arbetsplatser. Vi ger dig möjligheten att uvecklas både professionellt och personligt. Vi vill att du ska trivas, känna dig stimulerad och nå bra resultat. Genom oss får du en stor möjlighet att styra över karriär och framtid. Dina arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsplats kommer att vara i First line-support där du tillsammans med andra i gruppen har ansvaret för att snabbt och effektivt lösa kundernas IT problem via telefon och e-post. Du kommer att arbeta med sedvanliga supportfrågor, såsom konfigurering av datorer, enklare felsökning, användarkonton, lösenordsfrågor etc. Utbildning/erfarenhet Vi ser att du har en bakgrund inom IT eller teknikområdet, med minst 10 månaders erfarenhet från helpdesk. Du har goda kunskaper i Windows operativsystem, Officepaketet samt goda tekniska IT-kunskaper. Erfarenhet av Active Directory är meriterande. Som person bör du motiveras av att hjälpa användare, kunna behålla lugnet i stressade situationer, ha god organisationsförmåga och lätt för att samarbeta. Du tycker att det är intressant med problemlösning och har en pedagogisk förmåga per telefon.