OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Är du serviceinriktad, lösningsorienterad och social? Har du tidigare erfarenhet som supporttekniker och är tillgänglig för nytt uppdrag nu under hösten? Läs då gärna vidare!
Vår kund Täby kommun söker tre stycken engagerade supporttekniker 1st line som kommer att arbeta i deras servicedesk och ge förstklassig support till hela verksamheten inom IT-relaterade frågor.
Arbetsuppgifter
Du arbetar i Windows 7/10 miljö och vanligt förekommande arbetsuppgifter innefattar:
• Administration av Active Directory, övergripande kontohantering t.ex. skapa och ändra konton
• Support kring Office 2019 inkl. Outlook
• Administration och kontohantering av VMware
• Felsöka PC hårdvara och kringutrustning t.ex. skärmar och skrivare
• Felsökning samt managering (Airwatch) av mobila enheter t.ex. smartphones (både Iphone och Android) samt Ipads
• Hantera telefoni och växel för Tele2
• Inköp av hårdvara
Vem är du?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta som supporttekniker 1st line och som har erfarenhet av de arbetsuppgifter som nämns i arbetsbeskrivningen. Du har mycket god telefonvana och det är meriterande om du har erfarenhet från arbete i ärendehanteringssystemet Easit. Vidare har du B körkort och som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och har en mycket god social kompetens.
Du erbjuds
En roll som supporttekniker 1st line på Täby Kommun. Uppdraget omfattar heltid med start omgående och löper i första hand till 31/12-2020 med chans till förlängning. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och du kommer att vara anställd som konsult via oss på Jurek Rekrytering & Bemanning.
Om Jurek
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Hellenius på elin.hellenius@jurek.se
Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52