OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet söker för kunds räkning en first line supportmedarbetare. Företaget är en systemintegratör som specialiserar sig på mobil datafångst och realtidskommunikation med centrala system. Företaget grundades år 2000 och har växt organiskt med god lönsamhet. Uppdragsbeskrining Ta emot samtal från kunder som har problem med sina handdatorer, exempelvis DHL och andra fraktbolag. Ett samtal kan börja med att du går igenom några enkla punkter för omstart mm. Om inte detta hjälper, skapar du en felanmälan, ber kund skicka in den felaktiga enheten och kund får en ny inom 24h. I arbetsuppgifterna ingår också att gå igenom mailsupporten och att jobba med att konfigurera handdatorer. En "vanlig" rapport på en dag var att man hanterar 31 ärenden, varav 19 på mail och 12 på telefon. Är du rätt person? Du som söker bör ha någon teknisk bakgrund, förslagsvis är du eller har varit student med inriktning IT eller teknik. Du är tämligen prestigelös men ändå framåt och kreativ. Du tycker om att arbeta med människor och är bekväm med att använda telefon som arbetsredskap. I övrigt är du social och vill jobba deltid tre dagar i veckan. Omfattning; tre dagar i veckan Tid; 06-15 Plats; Göteborg Lön; 110kr/timmen