First-line Teknisk Support till Doktor24

Arbetsbeskrivning

Vilka är vi?
Vi kombinerar den senaste teknologin med handplockade läkare, sjuksköterskor och psykologer för att skapa en personlig vårdservice med branschledande kvalitet. Sedan Doktor24 lanserades hösten 2017 har vi erbjudit högkvalitativ vård online, byggd på en unik fristående plattform som också används av andra vårdenheter runt om i Sverige.

Vårt mål är tydligt; vi vill omvandla sjukvården till ett digitalt och patientfokuserat vårdsystem, och vår satsning ger redan påtagliga positiva resultat! Vi har hjälpt över 100 000 patienter, och vill hjälpa många, många fler. Visste du förresten att Doktor24 är den enda vårdgivaren online som har en fullt funktionell AI-chattbot?

Vad kommer du att göra?
Tillsammans med vår Technical Support Manager kommer du att vara en av de första in i teamet för teknisk support, och ni kommer att ha ett tight samarbete för att bygga en riktigt bra support. Du kommer att vara den första kontakten för patienter och partners som upplever tekniska problem, och ditt dagliga arbete kommer bestå av att felsöka de ärenden som kommer in. Är det ett tekniskt problem eller handlar det om att bidra med mer information om hur plattformen fungerar? Det innebär att du kommer behöva ställa lämpliga motfrågor och hålla en dialog med rapportören.

Och vem söker vi?
Du känner antagligen igen dig i den här rollen, då du förmodligen redan är den informella tekniska supporten åt familj och vänner. Du har med andra ord redan utvecklat tålamodet att förklara hur tekniska system fungerar på en hög nivå. Vi tror att du är en nyfiken person som tycker att det är tillfredställande att felsöka och förstå varför system beter sig som de gör. Du är också serviceinriktad och engagerar dig i att ge bästa möjliga svar till de som ber dig om hjälp. För oss är det meriterande om du har haft en liknande roll tidigare och SQL.

Vad erbjuder vi?
Vi har ambitiösa tillväxtplaner, och ditt arbete kommer att bidra till att vår plattform fortsätter vara stabil för hundratusentals patienter, samt att upprätthålla ett bra samarbete med våra partners. Två år efter uppstart har vi en jämn könsfördelning med mestadels tekniker och läkare. Vårt kontor ligger centralt i Stockholm, och vi erbjuder moderna arbetsverktyg.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Doktor24
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2020
  • Ansök senast: 5 augusti 2020

Liknande jobb


SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024

IT- Tekniker till ESAB i Perstorp

IT- Tekniker till ESAB i Perstorp

16 maj 2024

Teknisk Support - Sundsvall

Teknisk Support - Sundsvall

16 maj 2024