Firstline-support i en helpdesk?

Arbetsbeskrivning

Elan IT ReSource är ett av Sveriges och Europas ledande företag inom bemanning och rekrytering av IT-personal.Vi erbjuder konsulter och rekrytering inom hela IT-området, från IT-chefer, projektledare och systemutvecklare till nätverks- och supporttekniker.Vi finns i Stockholm, Göteborg och Malmö och har över 750 konsulter i Sverige.Elan är ett bolag inom Manpowergruppen.Arbetsbeskrivning Vi söker nu personer med erfarenhet av it-support/firstline-support till vår konsultverksamhet.Du skall kunna ge support till användare via telefonen.Arbetet går ut på att ta emot samtal från användare med it-problem, registrera, analysera och framförallt felavhjälpning. Din bakgrund - God erfarenhet/kunskap om Windows 2000, NT, XP, MS Office, MS Outlook - Du har nätverksutbildning eller motsvarande eftergymnasial utbildning - Telefonvana - Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift Som person måste du vara serviceinriktad, pedagogisk och tålmodig och ha förståelse för användarens situation.Du ska vara stresstålig då arbetet kan innebära perioder med högt tempo och långa telefonköer. Ansökan och kontaktperson Du söker ovan nämnda tjänst via ansökningslänken.Söker du på annat sätt kan vi inte garantera att din ansökan kommer med i urvalet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Elan IT ReSource AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 april 2006
  • Ansök senast: 30 april 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010