Firstline support / IT-support / Helpdesk

Firstline support / IT-support / Helpdesk

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

Företaget är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag med ett fastighetsvärde på drygt 81 miljarder kronor. Verksamheten är koncentrerad till attraktiva tillväxtmarknader i och kring Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Östra Götaland, Öresundsregionen och Norrland. De växer med nya och befintliga kunders behov och deltar aktivt i utvecklingen av stadsdelar och städer. Företaget är inriktade på kommersiella fastigheter och är drygt 400 medarbetare.

Arbetsuppgifter:

I rollen som IT-support ingår du i ett team om tre personer som hanterar supportärenden och driftövervakning för hela koncernen. De ärendena ni hanterar inkommer via ett ärendehanteringssystem eller via mail. I rollen kommer du till en början hantera enklare ärenden, vilka bland annat kan innebära att låsa upp konton. När du sedan vuxit in i rollen kommer du även att få hantera mer komplexa ärenden, vilka exempelvis innefattar felsökning. Arbetstiderna är förlagda på kontorstid.

Profil:

• Erfarenhet från ett serviceinriktat yrke
• Eftergymnasialutbildning inom IT är meriterande
• Du har mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska
• Har du erfarenhet av Citrix, OP5 Monitor, MDM eller SharePoint är det meriterande

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, support, helpdesk, teknisk support, service, kundtjänst, 1st line, 2nd line, firstline, secondline, citrix, Op5, Op5 Monitor, mdm, sharepoint, nätverk, server

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2020
  • Ansök senast: 3 juli 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Intresseanmälan IT och teknik

Intresseanmälan IT och teknik

24 maj 2024