Fler stjärnor till Service Desk på stor operatör

Arbetsbeskrivning

Möjlighet för dig som vill hamna i en spännande och dynamisk miljö Om kunden Företaget är ett stort telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder.Bolaget erbjuder tjänster och produkter som mobil, bredband, fast telefoni, kabel-tv och andra innehållstjänster.Företaget behöver nu förstärka och utöka kundserviceavdelningen med ett antal personer. Om jobbet Du kommer att tillhöra den avdelning som hanterar ärenden från bolagets kontaktpersoner och de största företagskunder, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar.Gruppen arbetar med fakturafrågor, produktfrågor, felanmälningar, simkortshantering, tilläggstjänster, abonnemangsfrågor, leveransfrågor, driftstörningar, m.m.Man hanterar både kortare ärenden och ärenden av längre utredningar.Du har också hand om hantering, bevakning, återkoppling utifrån givna ramar.Du kommer att jobba i ett antal olika affärssystem och kommer till en början att ha stöd och utbildning inom dessa.Man arbetar även nära säljteamet och har daglig kontakt med säljavdelningen för att se till att rätt kundavtal registreras. Möjligheter Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter.Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade.Du får mycket utbildning i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens- och löneutveckling. Krav Vi söker dig som är stresstålig och noggrann i ditt arbete.Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter.Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem.Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom.Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system. Personliga krav Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete.Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus.Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad.Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är på heltid under kontorstider.Start är under hösten, gärna i mitten av augusti.Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det stora möjligheter till rekrytering av kunden.Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel. På grund av intervjuer och möten kan det vara svårt att nå oss. Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice.Du kan få arbete i olika omfattningar.Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero Huvudkontor
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 20 juli 2010
  • Ansök senast: 19 augusti 2010

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010