Flexibel koordinator till Independia Group

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Independia Group är specialister på tekniska tjänster relaterade till fastigheter, såsom frågeställningar avseende radon, ventilation, fukt, energideklaration, överlåtelsebesiktningar, försäkringar, mäklartjänster samt övriga fastighetsrelaterade förfrågningar. Oavsett om det gäller mindre egna hem eller ett helt fastighetsbestånd. Tillsammans med våra engagerande medarbetare erbjuder vi våra tjänster över hela Sverige, Norge, Danmark samt expanderar i övriga Europa och USA. I dagsläget är vi 28 anställda i koncernen. Du kan läsa mer om vår verksamhet här: http://www.independia.se

Independia Group växer och vi behöver nu utöka med ytterligare en medarbetare.

Hos oss blir du del av en dynamisk organisation där varje person är avgörande för vår framgång. Vi har högt i tak, är generösa mot varandra och har gemensamt att vi alla trivs i en snabbrörlig vardag, där hög kundnöjdhet och service är i fokus.

Vi erbjuder en rolig och varierande roll med huvudfokus på service till våra kunder, som främst är verksamma inom fastighets- och mäklarbranschen.


Arbetsuppgifter
Som koordinator på Independia Group jobbar du flexibelt och växlar mellan ett flertal olika arbetsuppgifter under en dag. Dina främsta arbetsredskap blir telefon och dator genom vilka du kommer ha frekvent kundkontakt, varför du bör vara förtrogen med att hantera dagliga problemställningar, utan att tulla på en hög servicenivå.

Rollen innefattar även:
- Ansvar för att upprätthålla en kontinuerlig service gentemot kunderna som kan vara både mäklare och övriga kunder
- Mottagning av beställningar/orderhantering
- Hantering och administrering av tidsbokningar av t.ex. besiktning och kontroller
- Fakturering
- Support i dagliga sysslor gentemot kollegorna, främst de i säljkåren
- Att säkerställa att tekniska frågor från kunderna besvaras av rätt person i organisationen
- Färdigställande och administrering av utskick och material till kunder och samarbetspartners
- Stötta säljkåren med säljsamtal till befintliga kunder


Din bakgrund
Vi söker dig som tidigare har arbetat med kundrelationer och som trivs i en flexibel tillvaro där ingen dag är den andra lik. Kanske har du tidigare arbetat som mäklarassistent eller inom en liknande roll och bransch som administratör eller koordinator. Vidare ser vi att du är van vid att arbeta i olika affärssystem och att hantera telefonen som arbetsredskap.

Personliga egenskaper
Du är en social, engagerad och strukturerad person som trivs med att ha många bollar i luften. Vidare känner du ett ägandeskap i de uppgifter du tar dig för och med din goda problemlösningsförmåga löser du självständigt uppgifter, såväl högt som lågt. Med din utåtriktade och kommunikativa personlighet strävar du alltid efter att göra kunder och kollegor nöjda. Du kommer att arbeta i ett engagerat och initiativrikt team med hög arbetsmoral och vi förutsätter därför att även du har dessa egenskaper.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidareanställning med inledande provanställning/Heltid/Göteborg.

Tillträdesdag
Enligt överenskommelse.

Information
Ansökningar till tjänsten hanteras löpande och rekryteringsprocessen kan komma att avslutas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag!

I den här rekryteringen samarbetar Independia Group AB med Lernia och vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kajsa Söderlund på telefon: 0722-54 13 09.


Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kajsa Söderlund
0722-541368
Margreth Sternvad
0722-54 13 09
Tanja Zoric

Ida Holmberg
0722-541304
Dijana Stavreska

Theres Lundborg

Igor Glavan
0722-545122
Josefin Forsberg

Malin Grahmstad

Christofer Skoogh
0722541343

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 12 april 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Göteborg
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Göteborg, 41764

Liknande jobb

Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010