Flexibel projektcontroller

Arbetsbeskrivning

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Till en av våra kunder söker vi nu en flexibel projektcontroller!

Dina arbetsuppgifter
I din roll som projektcontroller kommer du att arbeta med budget- och prognosarbete, rapportering samt att utveckla befintliga processer och vara delaktig i olika projekt. Du kommer att arbeta med att koordinera och utveckla projekt samt fungerar som en supportfunktion i de projekt du arbetar i. Du kommer även att hålla i projektmöten tillsammans med projektledare och säkerställa dokumentation.

I tjänsten kommer du att ha många kontaktytor inom företaget. Stor del av arbetet genomförs även på engelska, då företaget har en global verksamhet.

Din Bakgrund 
Vi ser att du som söker har en civilekonom- eller ingenjörsutbildning. För att snabbt kunna komma in i rollen bör du även ha minst 3 – 5 års arbetslivserfarenhet som controller och/eller ha arbetat med projektstyrning under en längre tid. Vi ser även att du har erfarenhet av budgetering och prognosarbete, då detta är meriterande.

Utöver detta behärskar du engelska och svenska flytande i tal och skrift. Du är van att arbeta i Microsoft Office och du har mycket goda kunskaper i Excel. Har du även erfarenhet av att arbeta i affärssystem är det en fördel.

Dina egenskaper
För att lyckas i denna roll ser vi att du främst är en analytisk, driven och flexibel person som har en hög administrativ förmåga. Du trivs med att arbeta i en miljö som ställer krav på struktur och organisation och du är van att hantera många kontaktytor samtidigt. Du samarbetar gärna och har lätt för att kommunicera.

Utöver detta är du är prestigelös och utför alltid ditt arbete med högsta möjliga kvalité.

Tjänsten är ett längre bemanningsuppdrag på 100 %.
Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan redan idag!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Öhlander på telefon 072 988 96 04.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Beatrize Olsson
+46 72-988 9804
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Marin Matohanac
+46 72-988 9605
Tomas Östman
+46 729889611
Joanna Lindgren
+46 72-988 9603
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Erik Stenback
+46 214702420
Mustafa Salih
+46 729889612
Erik Stenback
+46 122269608
Mersiha Durakovic
072-988 96 06

Sammanfattning

Besöksadress

Stora gatan 44a
None

Postadress

Stora gatan 44a
Västerås, 72212

Liknande jobb


26 april 2024

26 april 2024

26 april 2024