Floor Manager till kreativ byrå på Södermalm

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid
Arbetstider: Måndagar kl.8-14, tisdagar till fredagar kl.9-14
Ort: Centrala Stockholm (Södermalm)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (inledningsvis sex månaders konsultuppdrag, med chans till överrekrytering därefter för rätt person)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi för vår kunds räkning en Floor Manager på deltid med stor arbetsglädje och erfarenhet från tidigare serviceroll. Vår kund är en kreativ byrå verksam inom arkitektur och inredning med kontor beläget i centrala Stockholm, Södermalm. Du kommer att bli anställd av Bara Posten Bemanning, och vara uthyrd till vår kund inledningsvis sex månader med chans till överrekrytering därefter för rätt person.

DIN ROLL

I rollen som Floor Manager arbetar du självständigt och utgår från receptionen. Du välkomnar alla besökare och kunder, ansvarar för växel- och mejlhantering samt post och bud. Du skapar en välkomnande kontorsmiljö genom att hålla det rent och snyggt i kök och andra kontorsytor. Ansvarar för påfyllning av kaffe, pentryn och kontorsmaterial samt kontakt med leverantörer. Tillkommer administrativa uppgifter så som att uppdatera intranätet, telefonlistor och adresslistor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Bemanna receptionen, ta emot kunder och besökare

- Hantera mail, post, bud och växeltelefon

- Se till att kontoret är snyggt och välkomnande

- Ansvara för pentryn, kaffe, diskmaskin, fika och frukt

- Ha kontakt med leverantörer och hantera inköp av kontorsmaterial

- Förberedelser inför möten och interna event

- Hantera administrativa uppgifter så som att uppdatera intranätet, telefonlistor och adresslistor

- Vara behjälplig vid nyanställningar

- Hantera lokalfrågor och lokalreparationer med hyresvärd

VEM ÄR DU?

Du är en glad och utåtriktad person som har viljan att hjälpa till med en stor arbetsglädje. Vidare är du uppmärksam, har ett öga för detaljer och är prestigelös. Du tar initiativ och har en förmåga att se människor.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- Erfarenhet från en serviceroll

- Behärskar svenska i tal och skrift

- God datorvana, behärskar Officepaketet

- Avslutad gymnasieutbildning

Det är meriterande om du har tidigare arbetat i en receptionist roll.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du blir anställd som konsult hos Bara Posten Bemanning under sex månader, med ambitionen om att du ska bli överrekryterad av kunden därefter.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 april 2023
  • Ansök senast: 4 oktober 2023

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024