fordonsadministratör

fordonsadministratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en fordonsadministratör till vår kund Mälarenergi!
Har du god erfarenhet av administration och är duktig på att kommunicera med andra? Är du van att ha datorn som arbetsredskap och är en fena på Officepaketet? Sök redan idag!

Som fordonsadministratör kommer du bland annat att registrera fordonsdata i IT-baserade system, ha regelbunden kontakt med leverantörer, verkstäder och interna funktioner, göra kostnadsuppföljningar och analyser m.m.
För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av administrativt arbete, är duktig på att samarbeta och är en positiv och drivande person. För tjänsten kommer du behöva genomgå en säkerhetsintervju och registerkontroll.

Om uppdraget:
Uppdragslängd: 12 månader
Start: Omgående
Omfattning/Arbetstid: Tjänsten är förlagd på 75% och dagtid mån-fre med flex
Placering: I nya fina lokaler på Navet, i Västerås

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder
varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se , senast 2023-06-11. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sandra Sundin, sandra.sundin@randstad.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Registrera fordonsdata i IT-baserade system
Regelbunden kontakt med leverantörer, verkstäder och interna funktioner/förare
Stötta verksamheten i försäkrings- och skadeärenden
Inköp/Avrop av fordon i Dynamiskt Inköpssystem
Kostnadsuppföljning och analyser
Tillsammans med Inköp arbeta med bredare och mer strategiska frågor kopplat till inköp


Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av administrationsarbete
God kommunikativ förmåga
God datorvana i Office-paketet
God svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:
Tidigare erfarenhet från leasing eller bilbranschen


Erfarenhet
Minst 2 års erfarenhet av administrativt arbete

Om företaget
Vi på Mälarenergi har en viktig roll i våra kunders liv, varje dag, året om. Våra energi-, vatten- och kommunikationslösningar är en viktig del i den infraservice som utgör basen i ett fungerande
samhälle. De skapar värde för individer, familjer, organisationer och företag.
Med starka värderingar, högt engagemang och bred och djup kompetens tar vi ansvar för och
utvecklar det samhälle våra kunder och vi verkar i. Det har vi gjort i snart 160 år och det kommer vi
fortsätta att göra. Då, nu och i framtiden. Vi lever här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2023
  • Ansök senast: 11 juni 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Kontorist

18 juni 2024

Administratör till Welcome Services

Administratör till Welcome Services

18 juni 2024

18 juni 2024