Fordonsadministratör till kund i Trollhättan

Fordonsadministratör till kund i Trollhättan

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en fordonsadministratör med fokus på att stötta upp med administration i samband med en ny kategori bilar. Som en viktig länk kommer du att arbeta med att hantera och samordna fordonsrelaterad administration, samtidigt som du upprätthåller relationer med leverantörer. Låter detta intressant? Se till att skicka din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Kunden kommer att starta upp en ny kategori av bilar och behöver stöd med att administrera dem, särskilt när det kommer till att beställa dessa bilar. Avdelningen består av 7 personer som arbetar med fordonsadministration. Arbetstiderna är 08:00-17:00, måndag till fredag, på plats i Trollhättan.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera nybeställningar av bilar, säkerställa att det blir rätt bil och att föraren är berättigad till bilen
* Säkerställa att kundens leasingbolag följer ingångna avtal
* Kontrollera och kontera fakturor från leasingbolagen
* Administrera trängselskatter parkeringsböter
* Svara på förarfrågor


VI SÖKER DIG SOM
- Innehar en godkänd gymnasial utbildning
- Talar och skriver engelska & svenska flytande då det krävs i det dagliga arbetet
- Har tidigare erfarenhet inom liknade arbetsuppgifter, gärna fordonsadministration

För att trivas i rollen krävs det att man är bekant med och trivs med administrativa arbetsuppgifter samt att man är van vid att arbeta i ett högt tempo. Det är viktigt att kunna hantera flera uppgifter samtidigt och vara skicklig på att hålla många bollar i luften. Dessutom är förmågan att kommunicera med både leverantörer och förare avgörande för att lyckas i rollen.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Kommunikativ
- Nätverkande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2024
  • Ansök senast: 16 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Supply Chain Support

Supply Chain Support

26 april 2024

Shipping and Sales Coordinator

Shipping and Sales Coordinator

24 april 2024

12 april 2024