OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kungälvs Handbollsklubb söker en medarbetare till kansliet.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden:
- Löpande förenings- och tävlingsadministration
- Genomförande, planering och uppföljning av föreningens aktiviteter som tävlingar, camper, klubbläger, cuper, rekrytering via skolhandbollen, KM, skolturneringar m.m
- Handbollsskola samt Boll Lekis - planera innehåll, tillsättning av ledare, följa upp kvalitet samt rekrytering av spelare/deltagare
- Domar- & funktionärsansvarig
- Bohus Cup – Klubbens egen cup där du kommer att ansvara för ett eller flera områden
Ovanstående är exempel på arbetsuppgifter, men är inte en fullständig arbetsbeskrivning.
Erfarenhet och kompetens
Du har erfarenhet kring sportsliga miljöer och är insatt i de föreskrifter som styr handbollen. Att kunna organisera och administrera är goda kunskaper du har med dig in i detta arbete. Du har en utbildning på minst gymnasienivå och gärna flerårig erfarenhet av administration. Meriterande är om du har jobbat inom föreningslivet och/eller har bakgrund/är aktiv inom handbollen som spelare, ledare, domare eller liknande.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning (med tre månaders provanställning) på 75–100 % (kan diskuteras) och oregelbunden arbetstid kan förekomma
Arbetstidens förläggning är flexibel och kan variera över året utifrån de aktiviteter som klubben planerar och genomför
Vi ser gärna din ansökan så snart som möjligt, senast 2022-04-30. Intervjuer sker löpande med förhoppningen om att ha rätt person på plats inom kort
Ansökan med personligt brev och CV skickas till anna@kungalvhk.se